« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
 در روش مذكور، فقط 1000 تماس مردم ، در هر روز حداقل معادل يك ميليون تومان عايدي بدون هرگونه مشكل نصيب فرد كلاهبردار مي شود

 

به گزارش آوای دنا ،اخيرا پيامك هايي از سرويس ارسال پيامك انبوه با شماره هاي مختلف براي مردم ارسال، كه در آن با بهانه اي از مخاطب خواسته مي شود كه با يك شماره تلفن شهري و يا شماره همراه تماس حاصل نمايد تا مثلا درباره قسط خودرو يا درخواست وام بانكي و يا ... هماهنگي گردد.

با توجه به اينكه مخاطب، سابقه ذهني در زمينه موضوع مورد اشاره نداشته، لذا حس كنجكاوي وي جلب و با شماره تلفني كه در متن پيامك داده شده تماس مي گيرد تا مشخص شود اشتباها با وي تماس گرفته شده و يا واقعا مشكلي پيش آمده است. پس از تماس با شماره مذكور، پاسخگو اظهار مي دارد كه شماره بنده را اشتباهي درج كرده اند و يا ممكن است پاسخي داده نشود!

شايان ذكر است اخيرا عده اي سودجو از طريق ارسال پيامك انبوه براي مردم و دايورت كردن شماره تماس داده شده بر روي يكي از سرويس هاي نقدي مخابرات كه قبلا عضو آن شده اند، ترتيبي اتخاذ نموده اند تا از هر تماس شهروندان با يك شماره تلفن معمولي (كه بر روي شماره سرويس پرداخت پولي دايورت شده) تا مبلغ 1000 تومان توسط مخابرات تحت عنوان هزينه خدمات از صورتحساب مردم كسر شده و در پايان هر دوره به حساب فرد سودجو واريز گردد.

در روش مذكور، فقط 1000 تماس مردم ، در هر روز حداقل معادل يك ميليون تومان عايدي بدون هرگونه مشكل نصيب فرد كلاهبردار نموده و فرد تماس گيرنده (شهروندان) هم متوجه مبلغ كمي كه در صورتحساب تلفن وي منظور مي شود نشده و يا اگر هم اقليتي متوجه شوند، بعلت ناچيز بودن مبلغ كسر شده، پيگيري قانوني صورت نخواهند داد.
گردآورنده: سرهنگ سعيد شعبان// رييس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان خوزستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: