« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
عراق
یک نماینده ائتلاف الفتح از انتخاب جانشین شهید ابومهدی المهندس به عنوان نایب رئیس جدید هیئت حشد شعبی عراق خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم، کریم العلیوی نماینده ائتلاف الفتح به رهبری هادی العامری در پارلمان عراق با اشاره به انتخاب ابو علی البصری به عنوان رئیس ستاد نیروهای حشد شعبی (به عنوان جانشین شهید ابو مهدی مهندس) گفت: مجلس شورای حشد شعبی نشستی را برگزار کرده و تصمیم گرفت تا ابو علی البصری به عنوان رئیس ستاد سازمان حشد شعبی و جانشین شهید ابو مهدی مهندس انتخاب شود.


وی خاطر نشان کرد: البصری از شخصیت های شناخته شده در حشد شعبی به حساب می آید.

هشام الهاشمی کارشناس مسائل امنیتی درباره ابو علی البصری نایب رئیس جدید هیئت حشد شعبی گفته است : وی در تاسیس موسسه دار القرآن که در شهرهای جنوبی عراق و بغداد فعالیت داشته، نقش داشته است و از رهبران قدیمی سازمان نظامی بدر بوده است. البصری در عملیات های آزادسازی آمرلی از کنترل داعش نقش داشته است و  همچنین در عملیات هایی که در شمال شرق دیالی، شرق تکریت، غرب و شمال غرب تکریت و نبردهای آزادسازی الحضر، البعاج و مرزهای بین الانبار و نینوی شرکت داشته و با فرماندهان حشد شعبی همکاری می کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین