« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع برنامه کاریابی کمیته امداد در سال 95 تاکنون 1200 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در مراکز کاریابی و بنگاه‌های اقتصادی مشغول به کارشده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، همایش توسعه ی اشتغال و کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار با حضور معاون استاندارد، مدیران کل ادارات، مدیران بانک‌های عامل و بیش از 150 کارفرمای برتر و مؤثر در سطح استان با مشارکت این نهاد، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و مؤسسه خیریه عترت بوتراب به‌منظور اطلاع‌رسانی و تبیین بسته‌های تشویقی کمیته امداد به کارفرمایان به‌منظور به‌کارگیری کارجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه بابیان اینکه از ابتدای شروع برنامه کاریابی کمیته امداد در سال 95 تاکنون با بیش از 500 کارفرما تعامل برقرارشده است، گفت: این تعامل منجر به به‌کارگیری 1200 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در مراکز کاریابی و شرکت‌ها شده است.

وی به بسته‌های تشویقی کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت اشاره و بیان کرد: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای کارگر به‌کارگیری شده به مدت سه سال و نیم که برای مددجویان این نهاد که تحت پوشش خیریه عترت بوتراب نیز هستند دو سال اول آن را کمیته امداد و یک سال و نیم بعد را مؤسسه پرداخت می‌کند.

مبشری پرداخت تسهیلات کارفرمایی به ازای کاریابی برای هر مددجو را 50 میلیون تومان عنوان و بیان کرد: این مبلغ تا سقف 500 میلیون تومان به ازای 10 نفر قابل پرداخت است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت حق‌الزحمه به‌کارگماری کارجویان به مؤسسات کاریابی مورد تأیید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شرکت‌های خدماتی، مددجویانی که خود اقدام به کاریابی می‌کنند و کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را بی‌واسطه مشغول به کار می‌کنند را از دیگر بسته‌های تشویقی این نهاد برای کارفرمایان عنوان کرد.

مبشری ضمن تقدیر از همراهی مؤسسه خیریه عترت بوتراب با کمیته امداد در زمینه کمک به مددجویان، گفت: 700 خانوار از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت 1310 نفر تحت حمایت خیریه عترت بوتراب هستند و از خدمات متفاوت این مؤسسه در طول سال بهره‌مند‌می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین