« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،متن پیام فرماندار کهگیلویه به شرح زیر است:


بسم اله الرحمن الرحیم

در مناسبات سیاسی جهان معاصر ،انقلاب اسلامی خیزشی عظیم و مبتنی بر اراده مردمی بود؛  باورمندی ملتی مصمم ،یکپارچه و قلب هایی سرشار از عشق و ایمان که می رفت تا حیات ، عزت و هویت خود را بازیابد و فجر جدیدی در تاریخ رقم بزند.

22بهمن رساترین فریاد تاریخ معاصر برای تحقق استقلال، آزادی، عدالت و کرامت انسانی و رفع هر گونه تبعیض و تحقیر؛.روز بزرگداشت مردمانی تمدن ساز که با بینشی عمیق و مبتنی بر خردورزی ،خوداتکایی، رهایی از یوغ استعمار و طاغوت را انتخاب کردند.

اکنون ایران اسلامی توانمند تر از هر زمان دیگر به سوی قله های توفیق و پیشرفت و در مسیر توسعه به  پیش می رود  و انقلابی را که مرهون امام امت و شهدای خویش است با تدبیر رهبری فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی  به سر منزل مقصود می رساند.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران از آحاد مردم بزرگوار شهرستان «کهگیلویه» دعوت می کنم تا با حضور پر شور در این راهپیمایی؛ همدلی ،وحدت و میثاق همیشگی خود را بار دیگر به جهانیان اعلام کنند و با آفرینش حماسه ای به یاد ماندنی و نمایش قدرتی مضاعف برگ زرینی دیگر از دفتر انقلاب اسلامی را ورق بزنند.


علیرضا اتابک
فرماندار  کهگیلویه

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: