« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس ستاد انتخابات استان در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: مشارکت مردم استان در انتخابات خیلی عالی بود و همانطور که از گذشته بوده بالاترین مشارکت را در سطح استان ها داشتیم و مشارکت در حدود 70 درصد بوده است که البته با بررسی آخرین وضعیت صندوق ها در مناطق صعب العبور و دیگر نقاط استان اعلام می شود.

 احد جمالی در خصوص اعلام نتایج شمارش آرا گفت: ستاد انتخابات استان فردا از طریق صداوسیما نتایج را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

 جمالی گفت: اطلاعات به شکل های مختلف دست مردم قرار می گیرد که برخی از آن ها با واقعیت تفاوت دارد مثل این که در منطقه ای اعلام می شود 15 هزار رأی در صورتی کل کل این منطقه 3 هزار رأی ندارد.

 وی تاکید کرد: اعلام نتایج با شمارش کامل آرا بیان خواهد شد و اطلاعات به صورت جزئی اعلام نخواهد شد بلکه به صورت کلی اعلام می شود.

 جمالی گفت: شور و نشاط در انتخابات امروز وجود داشت و مشکلات جزئی سبب ایجاد آسیب در امر انتخابات نشد.

 وی در پایان گفت: مردم همه خوشحال هستند که انتخابات با آرامش برگزار شد و هیجان به وجود آمده، هیجان ناشی از نشاط سیاسی بوده  است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: