« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
یاداشت به قلم محمد ظاهر آخش؛
این روزها معاونت غذا و دارو در استان مدام صحبت از توزیع ماسک و الکل و ژل ضدعفونی و غیر می زند و در لنده دریغ از یک عدد ماسک ....
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد ظاهرآخش:به نقشه ایران که نگاه می کنم در جنوب غربی آن کهگیلویه و بویراحمد را می بینم اما در خدمات هرچه نگاه می کنم چیز ملموسی دیده نمی شود.واقعا ما در کجای جغرافیای ایران جای داریم؟

کهگیلویه و بویراحمد در جنگ تحمیلی رتبه نخست را در کارنامه خود دارد،از روز نخست اسفند که موضوع ویروس کووید۱۹ بر سر زبانها آمده است ،بحث پیشگیری و رعایت بهداشت بیش از گذشته بولد شده است و استفاده از ماسک و ضدعفونی با الکل به کرار از سوی مقامات بهداشت و سلامت عنوان شده است

گرچه عزیزان ما در حوزه بهداشت و سلامت در شهر لنده با تمام توان تلاش شبانه روزی داشته و دارند و سبز پوشان سپاه و دیگر ادارات همکاری در جهت ضدعفونی اماکن عمومی داشته اند و لازم است که از زحمات همه آنها به عنوان یک شهروند تشکر کنم اما یک سوال در این چند روز بیش از هر چیز دیگر ذهنم را به شدت مشغول کرده است و آن اینکه چرا در طول این ده روز حتی یک عدد ماسک و یا یک لیتر الکل سهم شهر لنده و روستائیان اطراف نشده است و مدام معاونت غذا و دارو در استان صحبت از توزیع ماسک و الکل و ژل ضدعفونی به وفور می کند.

البته بنظر می رسد اگر توزیع هم شود فقط خاص مراکز استانهاست و و بقیه  هیچ.البته ما خیلی وقت است که فهمیدیم که ایران فقط همان چند کلان شهر است  و دیگر هیچ.

واقعا ما در کجای جغرافیای ایران جای داریم؟ کجای جغرافیای انسانی قرار داریم؟این همه دروغ های آشکار در رسانه ها حکایت از چه چیزی دارد؟تولیدات شرکتها به کجا می روند؟

محمدظاهر آخش شهروند لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین