« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
طنز به قلم وحید حاج سعیدی؛
البته ما راضی نیستیم که بابت یک لا ماسکی که گفته می شود هیچ تاثیری هم برای افراد سالم ندارد، خدای نا کرده مسئولان زیر سوال بروند و مکاتبات شان را علنی کنند؛ چرا که این یک مشکل جهانی است....
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:تقریباً دو هفته است که ویروس کرونا کل مملکت را به هم ریخته است و کماکان در حال گلکاری روی تپه های بهداشتی مملکت است ولی هنوز معضل ماسک حل نشده است و به یک حادثه علاج ناپذیر تبدیل شده است! هر چند شوپنهاور گفته : «تسلیم در برابر حوادث علاج ناپذیر ، مهم ترین توشه سفر زندگی است»ولی یک نفر نبود این بنده خدا را توجیه کند که مومن توشه سفر زندگی در صورتی به کارمان می آید که دستکم زنده بمانیم حالا زندگی کردن پیش کش!

البته ما راضی نیستیم که بابت یک لا ماسکی که گفته می شود هیچ تاثیری هم برای افراد سالم ندارد، خدای نا کرده مسئولان زیر سوال بروند و مکاتبات شان را علنی کنند؛ چرا که این یک مشکل جهانی است و ما هم انتظار نداریم یک شبه مشکل ماسک حل شود! البته در مورد مکاتبات علنی وزیر با مسئولان باید گفت حتماً ایشان به منظور تبیین نقش بوروکراتیک نامه در حل معضلات اجتماعی و بالا بردن فرهنگ مکاتبات اداری، دست به انتشار این نامه ها زده است وگرنه ایشان حتماً موبایل رئیس کمیسیون امنیت ملی و وزیر اطلاعات و سایر دوستان دارد. شما یقین بدانید که خیریتی در کار بوده به هر حال ایشان وزیر مملکت است و چهار تست تشخیصی بیشتر از من و شما داده است!

علی ای حال این روزها که یک عده از کادر درمان و پزشکی و خدمه بیمارستان ها با لباس های ماهیگیری و البسه ابداعی مامان دوز، در محل کار شان حاضر شده اند و در صف اول مقابله با کرونا ایستاده اند، به پایان می رسد ولی باور بفرمائید اگر جان سالم به در ببریم و سال ها بعد خاطرات این روزها را برای نوه مان تعریف کنیم پشت سر مان می گوید: باز هم خاطرات تخلیش شروع شد!
در خاتمه باید گفت ما که در طول این سال ها به سوء تدبیر ها و غافل گیر شدن عزیزان در شرایط بحرانی عادت کرده ایم و این اتفاق غریبی نیست ولی یادمان باشد ویروس کرونا با شرایط کشور ما بیگانه است و فقط به وظیفه ذاتی خودش عمل می کند. فلذا منتظر اعلام نتیجه پرونده های تشکیل شده برای محتکران ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده و رسانه ای شدن نام تاجری که 200 میلیون ماسک در زیر زمین خانه اش مخفی کرده، نمی ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: