« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
یاسوج؛
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج آخرین وضعیت 6 مبتلا به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سعید جاودان سیرت با تشریح آخرین وضعیت ۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان گفت: سه نفر از آنها هم اینک تحت مراقبت درمانی در بیمارستان بستری هستند.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج اظهار داشت : 6 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در استان داریم که یک نفر با تلاش کادردرمان بهبود  و مرخص شد، سه نفر هم اکنون بستری و تحت مراقب درحال درمان هستند و دونفر با داشتن علایم بالینی خوب نیاز به بستری نداشته و با مشاوره واحد درمان این بیمارستان در خانه قرنطینه شدند.

جاودان سیرت افزود:  برای شکست این بیماری بهترین راه این است که مردم  هشتک (#) در- خانه- بمانیم   را جدی بگیرند و زنجیره ارتباط و انتقال این بیماری را قطع کنند.

وی بیان داشت : امن ترین جا برای مردم خانه است و هر چقد هم ما کادر درمان در بیمارستانها تلاش کنیم  این مردم هستن که می توانند با کمک به ما با رعایت موازین بهداشتی  و ماندن در خانه زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: