« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
سرویس سیاسی؛
امام جمعه لنده در پیامی میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت الاسلام سیدهدایت محمودی امام جمعه شهرستان لنده، در پیامی فرارسیدن سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام محمودی به شرح زیر است:

احب الله من احب حسینا
سالروز میلاد سیدجوانان اهل بهشت که یادآور حرکت بزرگ و ماندگار آن حضرت در کربلا و عامل تعالی اسلام وتشیع در همه دورانها، بخصوص عصرحاضر است را، خدمت همگان بویژه پاسداران عزیز، تبریک وتهنیت عرض می کنم.

بدون تردید، عامل عزت،اقتدار وامنیت امروز ایران اسلامی،در عرصه های مختلف، مدیون تلاشهای خستگی ناپذیر نیروهای انقلابی خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از فرهنگ عاشورا الگو گرفته و با قدرت از ایران سرافراز محافظت می کنند و اقتدار وشکست ناپذیری خود را به همه عالم، اثبات کرده اند.

پاسداران عزیزی که در میدانهای مختلف دفاع مقدس، دفاع از حرم، میادین فرهنگی و بحرانهای مختلف و بلایای طبیعی و از جمله کرونا حضور تاثیرگذار داشته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدای والامقام سپاه پاسداران بویژه حاج قاسم سلیمانی و تبریک میلادامام حسین ع و روز پاسدار، این روز مهم را به تمامی مردم عزیز و مخصوصا پاسداران عرصه جهادو شهادت، تبریک گفته و سلامتی و توفیق عزیزان را از خداوند متعال،در سایه سار ولایت مطلقه فقیه، خواستارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین