« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
رئیس کمیته امداد شهرستان لنده خبر داد؛
رئیس کمیته امداد شهرستان لنده از توزیع 1000 بسته بهداشتی پیشگیری از کرونا میان مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امیر محمود بصیری فرد با اشاره به خدمات کمیته امداد به خانواده‌های تحت حمایت در آغاز سال نو و برای پیشگیری از شیوع کرونا گفت: بدنبال تلاش و پیگیری کمیته امداد شهرستان لنده امروز تعداد یک هزار بسته دارویی و درمانی به ارزش چهارصد و چهل میلیون ریال میان خانوارهای بی سرپرست و ایتام این شهرستان توزیع گر دید

رئیس کمیته امداد لنده اظهار داشت : همچنین در روزهای قبل به خانوادهای بیماران زمین گیر ،صعب العلاج ، مادران شیرده ، و سالمندان به تعداد ۲۸۱ خانوار مبلغ دویست و پنجاه میلیون و یکصدهزار ریال جهت خرید مواد بهداشتی پرداخت گردیدخ است.

وی افزود:آن دسته از خیاطانی که تحت حمایت کمیته امداد هستند و در تولید ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی تلاش کنند مورد تشویق مادی و معنوی این نهاد قرار خواهند گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان لنده از احاد مردم خصوصا مدجویان تحت پوشش این نهاد خواست تا همچنان در خانه بمانند و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین