« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
به قلم حمید رضا طیب نیا؛
امسال ویروس منحوس و ناخوانده کرونا ، فصل جدایی اجباری ما و طبیعت شد اما خوب است که بدانیم:طبیعت همچنان برقرار خواهد ماند پس بهتر است که ما انسانها به فکر برقراری خود باشیم...
پایگاه خبری آوای رودکوف-حمیدرضا طیب نیا:وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا، و ما آنچه را براى مؤمنان مایه درمان و رحمت است از قرآن نازل مى‌‏کنیم و ستمگران را جز زیان نمى‏‌افزاید آمده است.

قرآن حکیم ، همانطور که به بعد روحي انسان اهميت داده است، به بعد جسماني انسان نيز اهميت مي دهد؛ زيرا قرآن کتاب سعادت بشر است و سعادت روحي انسان، در گروي داشتن جسمي سالم است.

 توجه به سلامت، بهداشت و پیشگیری از بیماری در تاریخ بشر همیشه قرین و همراه انسان بوده است،واهمیت سلامتی بدن تا جایی است که پیامبر رحمت (ص)  علم مرتبط با جسم رادر کنار علم دین قرار میدهد و دراین باره میفرمآیند: 《العلم علمان علم الادیان وعلم الابدان 》  یعنی  علم بر دو گونه است، علم دین ها و علم بدن ها.

بعضی ها بدلیل ضعف در شناخت از حوزه دین بویزه قرآن متاسفانه دین وقرآن رادر تعارض با علم پزشکی روز میدانند درحالی که باید متذکر شد که  قرآن، وحی الهی و معجزة جاویدان خداوند به پیامبر رحمت است و امکان ندارد که این دانشنامه هادی وحاوی کمال بشریت علوم بی پایه واساس  را در خود جای دهد ،چرا که : 《لا یأْتیهِ الْباطِلُ مِنْ بَینِ یدَیهِ وَ لا مِنْ خَلْفِ 》 یعنی هیچ باطلی، نه از پیش رو و نه از پشت سر، به سوی آن نمی آید.

بااین اوصاف هان ای ملت شجاع وآگاه و زمان شناس وپایبند به اصول وارزشها ومبارز ومقاوم جمیع جهات با تمام آفتها ومعضلات و ای ملتی کهاز هر آزمونی سربلند بیرون آمده اید، بیایید این بار برای حفظ سلامتی جسمی خود وخانواده تان و به تبع آن سلامت اجتماعی یک ملت  در این بهار طبیعت همانند هشت سال پرافتخار  دفاع مقدس  بسیجی وار  خط مقدمی شوید در جهت عمل به توصیه های متخصصین ومروجین امور سلامت کشور وبه کانال طرح قطع زنجیره این بیماری منحوس ومسری عاملانه وآگاهانه  بپیوندید.مطمئنا اگر این اتفاق مهم بیفتد در این عرصه مقتدرانه هم پیروز خواهیم شد.

ودر پایان اینجانب  بعنوان برادر کوچک شما می گویم ؛میدانم که امروز روز طبیعت است و باید قبول کرد که امسال  ویروس منحوس و ناخوانده کرونا ،  فصل جدایی اجباری ما و طبیعت شد اما خوب است که بدانیم:طبیعت همچنان برقرار خواهد ماند پس بهتر است که ما انسانها به فکر برقراری خود باشیم.

می توانیم با عمل قاطع و مستمر  به دستورات متخصصین امر بهداشتی بویژه وزیر زحمتکش وپر تلاش بهداشت ودرمان  به این  سفیران حقیقتا  پاسدار خط مقدم  سلامت کشور ،کمک کنیم.

به یاری خدا وبا همدلی وعمل آگاهانه ورعایت اصول بهداشتی ، کرونا را شکست خواهیم داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین