« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
به قلم محسن رحمانی؛
وقتی آقای روحانی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سوال می کنند آیا در استان شما مشکل یا کمبودی وجود دارد ،آقای یزدانپناه می گوید در بحث کرونا ما فقط نیروی فوق تخصص آنهم به تعداد کم نیاز داریم......
پایگاه خبری آوای رودکوف-محسن رحمانی پور:در نشست ویدئو  کنفرانس ریس جمهور محترم با استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بعداز سخنان مقدماتی استاندارمحترم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،وقتی آقای روحانی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سوال می کنند آیا در استان شما مشکل یا کمبودی وجود دارد ،آقای یزدانپناه می گوید در بحث کرونا ما فقط قسمتهای فوق تخصصی مشکل داریم،پزشک به اندازه کافی داریم؛تخت های بیمارستانی ما بسیارخوب،کادر درمان به اندازه نیاز داریم  مراکز درمانی خوب وخلاصه دریک کلام ایشان این استان محروم را چنان معرفی کردند که گویی این استان نه در ایران بلکه تکه ای از یک کشور اروپایی است .

حالا مردم قضاوت کنید سالانه چقدر از مردم این استان به خاطر نبود امکانات پزشکی خصوصا در مناطق چهارگانه کهگیلویه بزرگ جان به جان افرین تسلیم می کنند ،چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ فقط یک بیمارستان دارند؛چقدر از مردم این چهار شهرستان روزانه در شهرهای همجوارشیراز ،اهواز ،وسایر شهرها به مراکز درمانی مراجعه وبا سختترین شرایط دربعد مسافت وغربت دور از خانواده ومشکلات مالی و معیشتی روزگار می گذرانند.

نبود دکتر متخصص ،نبود مراکز تخصصی ،نبود امکانات اولیه پزشکی و تشخیصی دراین چهار شهرستان دل هرانسان با وجدانی را به درد می آورد انهم بعداز چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی .

جناب یزدانپناه مردم این دیار همه جا و در همه شرائط سخت ،چه درپیروزی انقلاب ،دفاع مقدس ،راهپیمائیها ،انتخابات ودرهر شرائطی که به حضور وپای کار بودن مردم نیاز بود ،همواره وفاداری خود رانشان دادند مشکلات را به جان خریدن ،اما آن روز لازم بود درمحضر رئیس جمهور محترم به عنوان شخص اول اجرائی مملکت در کنار دستاوردهایتان مشکلات را هم بیان می کردید وحداقل اگر بیان نکردید ،وضعیت وامکانات بهداشتی ودرمانی استان را اینچنین سبز مطرح نمی کردید.

جا داشت استاندار محترم و خوشنام استان دراین ویدئو کنفرانس نسبت به اصلاح صحبتهای مسول اول درمان استان واکنش نشان داده وخود مشکلات را مطرح می کردند ،جناب استاندار محترم هیچ کس منکر زحمات مسولین عزیز استان خصوصا حوزه سلامت و از جمله پرستاران و پزشکان وکادر درمانی نیست ،اما کاش از این فرصت استفاده می شد و مشکلات درمانی استان را به نحو مطلوب بیان می کردند ؛ کاش می گفتند در چهار شهرستان و چند شهر و بخش کهگیلویه بزرگ فقط یک بیمارستان وجود دارد ؛ کاش می گفتند در بعضی از شهرستانها حتی یک پزشک متخصص ثابت ندارد ؛ کاش می گفتند که بیماران اورژانسی چهار شهرستان چند شهر و بخش کهگیلویه بزرگ جهت مداوا و انجام ازمایشات لازم به تنها بیمارستان امام خمینی دهدشت یا بهبهان اعزام می شوند ....

در پایان از آقای استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت که نسبت به استانداران قبلی این دولت وجه تمایز مردمی بیشتری دارید به این نابسامانی ها در حوزه بهداشت و درمان استان رسیدگی کنید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
درود برفرهنگی فرهیخته الحق که مطالب بسیار ارزشمندی رو بیان فرمودی
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
درود برفرهنگی فرهیخته الحق که مطالب بسیار ارزشمندی رو بیان فرمودی
علی یاری. علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
با سلام و عرض ارادت..
درود بر جناب رحمانی پور عزیز که بسیار شیوا،بجا و منطقی موضوع رو مورد نقد قرار دادند..
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
احسنت
صفا اسکندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
احسنت برشما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: