« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
به قلم حسن بهنام ؛ حسن بهنام
مارپله، داستان فراز و نشیب‌های زندگی را خیلی خوب به تصویر می‌کشد....
پایگاه خبری آوای رودکوف-حسن بهنام: همه ما در زندگی با اتفاقات متعددی روبرو هستیم و اگر خوب تاس بریزیم، از طوفان این اتفاقات عبور کرده و به قله آرزوهایمان می‌رسیم!

بسیاری از ما در کودکی بازی مار و پله را انجام داده‌ایم و شاید خاطراتی از آن داشته باشیم.

در خانه‌های مارپله در میان راه پله‌هایی وجود دارد که باعث بالا رفتن و جلو افتادن ما از سایرین شده، اما در برخی خانه‌ها نیز مارهایی وجود دارد که با ایستادن در آن خانه فرد به خانه‌های پائین‌تر سقوط می‌کند. در نهایت فردی برنده می‌شود که به مارهای کمتر و یا به پله‌های بیشتری برخورد کرده و زودتر به خانه آخر می‌رسد.

این بازی, چقدر هیجان داشت. اما مارپله فقط یک بازی کودکانه برای سرگرمی و وقت گذرانی نیست، بلکه داستان زندگی آدم‌ها هم هست!

مارپله، داستان فراز و نشیب‌های زندگی را خیلی خوب به تصویر می‌کشد.

در راه زندگی به آدم‌های زیادی بر می‌خوریم که بعضی از آنها مانند پله‌اند. با حمایت خودشان به ترقی‌ و پیشرفت ما کمک کرده و ما را بالا می‌کشند.

اما بعضی‌ها هم نقش مار را بازی می‌کنند. سر راهمان سبز شده تا آسیب بزنند و ما را عقب برانند. هر کاری می‌کنند تا موفق نشویم و زمین بخوریم. اگر هم افتادیم از روی ما رد بشوند!!

آدم‌های زندگی‌مان را خوب بشناسیم.

آنهایی که برای ما مثل پله بودند را قدر بدانیم.

و مارهای زندگی‌مان را ...!!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: