« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
به قلم وحید حاج سعیدی:
بعد از افشای رقم نجومی قرارداد ویلموث، این روز ها در حالی که گفته می‌شد، قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی، شش ماهه و برای چهاربازی مقدماتی جام جهانی منعقد شده است، حالا خبر می‌رسد، مدیران موقت فدراسیون بعد از تاج هم دسته گل به آب داده اند....
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:بعد از افشای رقم نجومی قرارداد ویلموث، این روز ها در حالی که گفته می‌شد، قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی، شش ماهه و برای چهاربازی مقدماتی جام جهانی منعقد شده است، حالا خبر می‌رسد، مدیران موقت فدراسیون بعد از تاج هم دسته گل به آب داده اند و با این مربی درجه سه تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ قرارداد بسته اند و یکی از مفاد قرارداد شرم آور با مربی درجه سه کروات آنجاست که هر یک از طرفین قرارداد هر زمان قصد فسخ یک طرفه داشته باشد، باید تا پنج ماه بعد به طرف مقابل غرامت پرداخت کنند. در واقع عزیزان از چاله دربست و بدون توراهی ، راهی چاه شده اند!

در همین راستا این روزها که فوتبال در همه جای دنیا تعطیل است، مربیان فوتبال خارجی به ویژه مربیان کشورهای کرواسی و کشورهایی که دارای اسامی خانوادگی با پسوند ایچ و ویچ هستند، به مدیر برنامه های خود اولتیماتوم داده اند هر چه سریعتر با یکی از تیم های ملی فوتبال ایران قرارداد فسخ کنند ببخشید قرار داد منعقد کنند تا در این اوضاع کسادی بازار دستکم هزینه سفرهای تفریحی شان به دور اروپا به بهانه مذاکره با لژیونر ها فراهم شود.

حتی برخی از این مربیان به مدیران برنامه های خود سرکوفت زده اند که شما مگر چه چیزی کمتر از زن ویلموث دارید که بابت انجام چهار پنج بازی آسیایی، چنان قراردادی با ایرانی ها فسخ کرده ببخشید منعقد کرده که فدراسیون فوتبال ایران مجبور به پرداخت جریمه ای شد که تا سال ها هزینه زندگی لاکچری فرزندان، نوادگان، نتیجگان، نبیرگان، اصحاب و احفاد ویلموث تامین شد! یا از مدیر برنامه های اسکوچیچ یاد بگیرید که یک مربی با قلب شکسته و نیم بند، بدون هیچ گونه افتخار حتی در سطح قهرمانی آموزشگاه ها را به فدراسیون ایران به عنوان سرمربی تیم ملی تا سال 2023 با کلی تبصره و فاز قالب کرده است طوری که همه مدیر برنامه های صاحب نام دنیا انگشت به دهان مانده اند و خواستار تلمذ نزد این جوان جویای نام شده اند!

در ضمن این فقط یک طرف داستان است و در سطح بین الملل هم وکلای بین المللی ورزش همانند کارگران سر چهاراه قصر که آن به آن و لحظه به لحظه منتظرند تا ماشین کارفرما سر برسد و از سر و کول ماشین بالا بروند، خیز برداشته اند تا پرونده های شکایات مربیان و فوتبالیست ها از تیم های ایرانی ( که تعداد آنها هم کم نیست) در فیفا را عهده دار شوند. چرا که نتیجه این پرونده ها از قبل مشخص است و وکلا خیال شان از بابت نتیجه راحت است و این پول بیت المال است که شاباش می شود! البته در این قسمت هم یک جای کار می لنگد و به نظر یک دلال بازی ریزی وارد قصه کرده اند چون پرونده ای که نتیجه اش از قبل مشخص است و باشگاه های ایرانی و فدراسیون در هر صورت موظف به پرداخت اصل مبلغ قرارداد جریمه و سایر مخلفات آن هستند، علی الاصول به وکیل نیاز ندارد!

مخلص کلام مربیانی که قرار است در ایران مربیگری کنند تنها بندی که برایشان مهم است بند فسخ قرار داد است و اصلاً سایر بند ها را مطالعه نمی کنند! 

فقط دوستانی که با این مربیان قرارداد فسخ می کنند ببخشید منعقد می کنند، میزان خفت و ننگین بودن این قراردادها را هم در نظر داشته باشند که چطور یک دلال قزمیت، سر فدراسیون قدرت اول فوتبال آسیا(!) را با دو جین مدیر توانمند که ادعا و منم منم شان را بوژی ( تریلی با چرخ های بسیار) نمی کشد، مثل آب خوردن کلاه می گذارد و به ریش نداشته شان می خندد! فدراسیونی که آخرین افتخاراتش پنالتی نگرفته روی اشکان دژاگه در مقابل آرژانتین و پنالتی مهار شده رونالدو توسط بیرانوند در بازی مقابل پرتغال در جام های جهانی اخیر است! 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین