« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به از سرگیری فعالیت برخی اصناف و عدم رعایت نکات بهدشاتی توسط مردم در روزهای آینده شاهد افزایش بیماران کرونایی در استان باشیم.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛پرویزیزدان‌پناه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توصیه‌های کارشناسان را ضروری دانست و اظهار داشت: بازگشایی برخی از اصناف کم خطر با هدف گذران زندگی مردم بوده و این به معنای عادی بودن وضعیت بیماری کرونا نیست.


وی با اشاره به اینکه برخی بازگشایی برخی اصناف را حمل بر عادی بودن شرایط می‌دانند عنوان کرد: عدم رعایت مردم و بی‌توجهی به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی سبب افزایش بیماران مبتلا به کرونا و در مجموع وقوع بحران می‌شود.

یزدان‌پناه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یکی از عوامل پرخطر در انتقال بیماری کرونا دانست و ابراز کرد: استفاده از ماسک و دستکش ضروری بوده و در این زمینه هیچ گونه کم کاری از مردم پذیرفتنی نیست زیرا با سلامت خود بازی می‌کنند.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنند و بعد از هر موقع خروج از منزل بعد از ورود خود را ضدعفونی کنند.

یزدان‌پناه تجمع‌های زیاد در مراسم‌های تشییع، تدفین و همچنین عروسی را خطرآفرین عنوان کرد و افزود: بدون همکاری و مشارکت مردم امکان کنترل کرونا ویروس وجود ندارد با این شرایط انتظار می‌رود« پویش در خانه ماندن» همچنان اولویت باشد.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به از سرگیری فعالیت برخی اصناف و عدم رعایت نکات بهدشاتی توسط مردم در روزهای آینده شاهد افزایش بیماران کرونایی در استان باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین