« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجتماعات، تجمعات و مراسم شادی یا ترحیم و ختم تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری در جمع خبرنگاران گفت:اجتماعات، تجمعات و مراسمات شادی و یا ترحیم و ختم تا اطلاع ثانوی برگزار نشود.

وی با بیان اینکه اکنون در کل استان کمتر از ۲۰ نفر بیمار بستری مبتلا به کرونا داریم، تصریح کرد: در هفته گذشته با برگزاری تعدادی مراسم متأسفانه چندین نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند.

کلانتری افزود: به همه فروشندگان در هر جای استان حتی در روستاها و نقاط دورافتاده تاکید می‌کنم که باید حتماً از ماسک و دستکش استفاده کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبعات کرونا بر معیشت خانوارهای کم در آمد اظهار داشت: در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر نیز، در ماه مبارک رمضان از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان کمک‌هایی گرفته شده است که توزیع خواهند شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پویش عظیم ملی کمک‌های مومنانه مردمی و خیران در استان با اهتمام کامل راه اندازی شده و با پیگیری‌های انجام شده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان کشور حدود چهار میلیارد تومان کمک دریافت شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: