« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
سیاسی؛
فرماندار لنده در پیامی ازعموم مردم خواست همراه با سایر مردم جهان باحضور پرشور در فضای مجازی حمایت معنوی خویش را از مردم ستم دیده و رنج کشیده فلسطین اعلام دارند.
به گزارشپايگاه خبري آواي رودکوف؛متن پیام سید خدادوست موسوی به شرح زیر است:


"بسم الله قاصم الجبارین"
 بی تردید،  توجه به مسئله فلسطین  به عنوان اولویت جهان اسلام  در هر شرایطی، در جلب مشارکت جهانیان ظلم ستیز  برای دفاع از مظلومان فلسطینی تاثیر گذار خواهد بود. موضوعی که سالهاست پیرو فرمایشات امام خمینی (ره) رهبر ظلم ستیز تاریخ، بر تار و پود مردمان این سرزمین حک شده مانده است و هرگز توجه به فلسطین کمرنگ نخواهد شد.

امسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با توجه به  محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری گسترده راهپیمایی سراسری انشالله مردم ولایت مدار شهرستان لنده همراه با سایر هموطنان با حضور گسترده، فعالانه و آگاهانه در شبکه های اجتماعی،  پیام روز جهانی قدس را باشکوه تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان خواهند رساند و در مبارزه با استکبار جهانی ندای حق طلبی و ظلم ستیزی سر خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: