« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
به قلم حمید رضا طیب نیا:
خون شهید حاج قاسم همانند خون مولایش سید الشهداء (ع)، که ریشه حکومت فاسد اموی را خشکانده بود ، چنان حرارتی در قلبهای آذادیخواهان جهان ایجاد وشعله ور کرد ، که اضمحلال و افول و خشکاندن استکبار اموی زمانه را نشانه رفته است.
پایگاه خبری آوای رودکوف-حمیدرضا طیب نیا ؛بصیرت و درك عميق، یکی از عوامل صبر و شكيبايى است که در قرآن مطرح شده است. خداوند می‌فرماید: اى پيامبر، مؤمنان را به جهاد برانگيز ، اگر از ميان شما بيست تن، شكيبا باشند بر دويست تن چيره میشوند و اگر از شما يك صد تن باشند بر هزار تن از كافران پيروز مى‏گردند، چرا كه آنان گروهی هستند كه نمی فهمند.

"وَكَيْفَ تَصْبِرُ‌ عَلَىٰ مَا لَمْ تُحِطْ بِهِ خُبْرً‌ا"و چگونه می‌توانی در برابر چیزی که از رموزش آگاه نیستی شکیبا باشی؟

اگر چه دشمنان خبیث وفاقد ارزش انسانی دیروز حاج قاسم عزیز را دریک عمل کاملا تروریستی دولتی،به شهادت رساندند اما غافل از این بودند که دنیای بعد از این اقدام زشت را ،  بر روی خود آوار کردند.

بایک تحلیل بسیار ساده وسرانگشتی هر سیاستمدار عاقلی خوب متوجه میشود که از آن روز تا حالا چه خسارتها و بلاهای آسمانی و تحقیرهایی دامن هیمنه پوشالی این ابر تروریست سفاک عالم ،که سالها بود کسی جرات نگاه چپ به آن نداشت،را گرفته وروز به روز در حال خفه شدن تا سقوط نهایی است. چقدر پر واضح است که انگار خون شهید حاج قاسم ما آغازی بر افول امپراطوری استکبار ودر مقابل  اقتدار روز افروزن جمهوری اسلامی ایران است وهمانطور که حضرت امام(ره) با آن اتصال نبوی خود دراوایل انقلاب در مورد شوروی ابرقدرت دوران فرمودند ،صدای شکستن وخرد شدن استخوانهای شوروی را میشنوم ، امروز هم  وعده  مسیحایی امام خامنه ای عزیز قطعا به زودی، موید شنیدن  شکسته شدن  ستونهای خیمه تار عنکبوتی استکبار  ونوکران بی خاصیتش،  خواهد بود.

بدان ای استکبار جهانی  ؛ قاعده را زمانی باختی که ناشیانه ترور کردی ،تا عین الاسد را برای خود به  مثابه جهمنی در دنیا تبدیل کنی  تاچهره مترسکت برای همه عیان شود.

چقدر خنده دار است که بگوییم  سالیان سال بود ، که کشورهای دنیا از یک مترسک ،خوب میترسدند.

اما انگار آن عبرت تاریخ ساز ،شما را سر عقل آورد وخوب تلنگزی بود ، چرا  که وقتی کمی نعره زدی ،یادت آمد که دیگه در دهانت دندان نداری،و آن دندانهای مصنوعی متحرک را  در جهنم  زلزله عین الاسد از دست دادی وسکوتت در قضیه نفتکشها  نه از باب رعایت  ادب و احترام یک کشور بود بلکه از سر عجز و تجربه کردن  انتقام سخت بود.


این روزها  نفتکشهای ایرانی بادرک شرایط  استراتژیک منطقه ای خود و طبق قوانین و حقوق بین المللی و داشتن توازن قدرت در عرصه های جهانی ،معادلات جهان را به سمت وسویی دیگر برده ودریچه ای  نو  برای احقاق حقوق عامه ملتهای آزادیخواه جهان باز کرد وخود فرمانده  خط  شکن  این  پروژه انحصاری استکبار شد.

ماههای قبل  همه شاهد بودیم   که وضعیت استکبار جهانی در قضیه کرونا  چه فرجام بد و اسف باری  داشت، بماند... اما امروز دولت سفاک ونژادپرست آمریکا ،هولناک ترین واسفناک ترین وضعیت را برای ملت آمریکا آن هم  با شوم ترین و ننگین ترین  پدیده جهانی یعنی نژاد پرستی درتاریخ رقم زد ، تا به تبعه آن آتشی از زیر خاکستر بلند شود  آتشی که منجر  به بزرگترین تجمعات خشم ونفرت از حاکمان خود شد و خاطرات ۵۷ را در ذهن ما زنده کند ، گویا انقلابی در راه هست، عجیب  است که دراین  بین  تصاویری  از حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری  وسردار شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم میخورد که همه اشاره به ریشه  انقلاب روشنگر وبیدار کننده ایران اسلامی دارد.

بله انگار که خون شهید حاج قاسم ، دست از  دامن استکبار خبیث  برنمیدارد و خون تازه ای در جان واعماق دل آزادیخواهان جهان به گردش در  آورده،خونی که این روزها در پایتخت اموی زمان (کاخ سفید)ودربیخ گوش ابن مرجانه دوران (ترامپ قمارباز ) فواره کشیده وهمه را امیدوار  به  غرق شدن این مرکز فساد آخر زمان در خون بیگناهان کرده است.

چه کسی باور میکند که قدرت پوشالی که قرنی است در ‌گوشه گوشه جهان، ناخوانده  بساط فساد وقلدری  پهن میکرد وخود را ارباب همه میدانست امروز خود از درون وبدون هیچ سلاح پیشرفته، دچار اضمحلال شود.

راز ورمز  همه این معادلات ونظم جدید جهانی را باید در کلام سراسر اقتدار ولی امر مسلمین جهان رصد کرد جایی که باایمان به توان بازدارندگی  جمهوری اسلامی زیبا فرمودند ؛ "دوران بزن و در  رو گذشته  ، یکی زدی  مطمئن باش چند تا میخوری"

اگر اینچنین پیش رود شک نکید که افول این غول ساختگی شاخ شکسته  ،نزدیک خواهد بود و زمینه انقلاب مهدویت وتشکیل تمدن نوین  اسلامی هر چه پیش تر  فراهم خواهد شد.

انشاالله  /ان الله مع الصابرین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: