« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
یاداشت به قلم همتی فر؛
وقتی که شهرم امکانات لازم برای مدیران عزیز غیر بومی و لیاقت بیتوته آنها را ندارد ومدیران گرامی هم عادت به امکانات ضعیف راندارند ،حداقل به خاطر این بزرگواران امکانات شهر را بیشتر کنید !!!!!!
پایگاه خبری آوای رودکوف-حجت همتی فر: از این بگذریم که درفضای مجازی گفته می شد اگر آقای موحد بیاید این می  آید و اگر آقای هاشمی بماند آن می‌رود شاید این دو بزرگوار بی خبر باشند  ولی انتصابات جوری است که همه را به شک می اندازد.

عزیزم تو بمان !!!اما قربان شما برو!!!ما بهتر از خودشما میدانیم که خدمت شما تمام است ،شما تشریف ببرید !!!اما صحبت اصلی بنده عروسک بزک کرده پیری است که هنوز نیازبه  قلم ابرو دارد تا چهره درهم رفته اش نشان داده نشود.عروس عزیزم درست است که فقط کمی صورت را آرایش کرده اند وگرنه همان پیر فرتوت هستی نه از  قد رعنایت کم شد و نه به پهلو های زخم خورده ات اضافه شده ولی خط ابرویت را در آرایش آخر هنوز نکشیده اند وهدیه ای است که مدیر پروازی جدید با خود می آورد تا از لنده تا ایدنک خط ابرویت را نشان کنند.

(خط نشان وسط جاده) جاده مظلوم شهرمن  هر روز مدیران پروازی با پلاک های قرمز را مشاهده میکنی ومی گویی مدیر جدید اولین تجربه مدیریت شهرستانی ات مبارک .از زبان خودت به نماینده ارشد دولت در شهرستان واستان عاجزانه خواهشمندیم وتمنا داریم وقتی که این شهرستان امکانات لازم برای مدیران عزیز غیر بومی را ندارند و شهرم لیاقت بیتوته آنها را ندارد ومدیران گرامی هم عادت به امکانات ضعیف راندارند ،حداقل به خاطر این بزرگواران امکانات شهر را بیشتر کنید ..وبهتراست یاجاده ای اختصاصی به این عزیزان اختصاص دهید یا یک روز  جاده خدمت این عزیزان باشد وروز دیگر سهم ما  وحسن اینکار حداقل این است مدیران محترم یک روز خستگی راه دیروز را برای شادابی توانایی بیشتر برای فردا دارند،جاده هم استراحت میکند،این جاده فقط روکش شده است از درون پوسیده است .

اما فرماندار محترم خبری مبنی حایگزینی مدیر بهزیستی  لنده است قطعا تدبیر جنابعالی این است مدیری تواناتر وشاید باتجربه تر جایگزین شود اما آیا واقعا اینچنین است؟!

البته در هردولتی معمولا مدیران همسو با دولت آورده می شود،شنیده ها حاکی از این است که با دولت محترم هم همسو نیست ؟ قطعا تدبیری است از دولت تدبیر که فرماندار محترم هم جهت تنویر افکار توصیح خواهند داد.

وشک نداریم فرماندار محترم پیشرفت وترقی شهرستان ورسیدن شهرستان به جایگاه اصلی خود را میخواهد واین تغییر در همین جهت بوده است! توضیح بیشتر از این بابت که خدای ناکرده درذهن فردی وحتی دور از ذهن خطور نکند بعضی از عزل ونصب ها چراغ سبزی باشد تابه عمر دو روزه مدیریت ما ساعتی اضافه شود!!!!شهراولینها یعنی نخستین تجربه مدیریت شهرستانی  اینجاست..اینجا محل کسب تجربه است......

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: