« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۹۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
نامه سرگشاده؛
در میان تمام نیروهای آموزش و پرورش قشری که در این 7 سال اخیر به حقیقت کلمه مظلوم تر واقع شده‌اند، نیروهای خدماتی سازمان آموزش و پرورش هستند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:جمعی از نیروهای خدماتی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد طی یاداشتی مراتب نارضایتی خود را از وضعیت معیشت و شرایط شغلی خود اعلام نمودند.

در این یاداشت آمده است:

در میان تمام نیروهای آموزش و پرورش قشری که در این 7 سال اخیر به حقیقت کلمه مظلوم واقع شده‌اند، نیروهای خدماتی سازمان آموزش و پرورش هستند.

متاسفانه تبعیض هایی از نوع نگاه انسانی و همچنین وضعیت معیشت این بزرگواران بخصوص در این بحران اخیر اقتصادی کشور، این قشر مظلوم را بیش از هر دورانی شرمنده خانواده خود کرده است.

شایسته است مدیران ارشد نگاه خود را نسبت به این قشر زحمت‌کش و مظلوم اصلاح کنند و موارد ذیل را که جزو حقوق از دست رفته و مطالبات اصلی نیروهای خدماتی منجمله خدمتگزاران و سرایداران و... آموزش و پرورش می‌باشد، را پیگیری کنند.

1- با توجه به اجرای رتبه‌بندی که شامل نیروهای آموزشی آموزش و پرورش گردید قدرت خرید نیروهای آموزشی تا حدودی بهبود پیدا کرد ولی متاسفانه با توجه به این اوضاع اقتصادی هیچ فکری به حال نیروهای خدماتی آموزش و پرورش نشد و خواسته و ناخواسته این عزیزان به دست فراموشی سپرده شدند لذا حداقل کار بررسی و اصلاح حقوق این عزیزان می باشد.

۲- با توجه به بازنشستگی خیل عظیم از این نیروها در چند سال اخیر و عدم جایگزینی نیروی جدید و همچنین افزایش مدارس و فضاهای آموزشی در سطح کشور فشاری مضاعف بر دوش این عزیزان گذاشته و حجم کار این عزیزان را 2 تا 3 برابر استاندارد کرده است حداقل کمک به این عزیزان جایگزین نیرو و در نظر گرفتن اضافه کاری جهت حمایت و ایجاد انگیزه می‌باشد چنانچه اگر کمبودی در رسته آموزش باشد و از معلمی درخواست اضافه ساعات تدریس باشد مزد و حقوق خود را بابت اضافه کار دریافت می نماید.

۳- همه انسانیم و جایگاه انسانی داریم در این جهان و هستی خداوند تبارک و تعالی همه چیز را در مسیر رشد و کمال خود قرار داده، با توجه به این موضوع، کسی حق مسدود کردن رشد و پیشرفت انسانی را ندارد و نخواهد داشت. متاسفانه تعداد زیادی از این عزیزان و قشر زحمتکش و مظلوم دارای مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس  هستند این عزیزان با جان دل و با افتخار برای فرزاندان آینده کشور خدمت می‌کنند به امید آینده‌ای روشن برای آیندگانشان نه آینده‌ای تاریک مثل خودشان.

متاسفانه برخی افراد و مدیران ارشد استانی و کشوری با سنگ‌اندازی سدی محکم پیش روی این عزیزان جهت پیشرفت شده اند که این امر دارای آسیب‌های جبران ناپذیری برای انگیزه دانش آموزان جهت تحصیل و پشتکار برای رسیدن به تحصیلات عالیه خواهد بود.لذا به جد خواهان بررسی و پیگیری این موضوع حساس هستیم.

۴- با توجه به نوع و ماهیت کار این عزیزان در سالهای قبل طبق قانون دارای حقوق حق لباس و همچنین حق سرایداری بودند که متاسفانه در سالهای اخیر، حق و حقوق این عزیزان پایمال و حذف شده است که خواستار پیگیری این موضوع نیز خواهیم بود.

جمعی از نیروهای خدماتی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
یا حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
احسنت عالی نوشتی ولی حرف ما به جایی نمی رسد چون از نظر بالا دستی ها یعنی وزارت واداره کل حکم ما حکم شتر مرغ است موقع کار خودشون ما فرهنگی هستیم ولی موقع حقوق گرفتن حمال وظیفه نشناس کم کار
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
سلام همکاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: