« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
صبح امروز انجام گرفت:
به مناسبت هفته بهزیستی کارکنان اداره بهزیستی لنده همراه با امام جمعه موقت این شهرستان با شهدا تجدید میثاق کردند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:صبح امروز به مناسبت هفته بهزیستی و تجدید میثاق با شهدا، گلزار شهدای گمنام شهر لنده با حضور حجت الاسلام الهی نیا امام جمعه موقت لنده ؛ رئیس و  مجموعه کارکنان بهزیستی شهرستان  عطرافشانی و غبارروبی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در این مراسم طی سخنانی گفت:سازمان بهزيستي كشور در 24 تير 1359 بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب اسلامي تشكيل شد و به ارگاني دولتي و كارآمد براي خدمت به محرومان و مستضعفانِ كشور تبديل گرديد.

حجت الاسلام الهی نیا اظهار داشت: اين سازمان، به منظور نيل به اهداف خود، با اتخاذ تدابير لازم و حمايت‏هاي گوناگون از زنان و كودكان بي‏ سرپرست و نيز ارايه خدمات توانبخشي به معلولان جسمي وذهني، مبتلايان به بيماري‏هاي صعب العلاج، معتادان و ناسازگاران اجتماعي و همچنين پيشگيري از معلوليت‏ها و آسيب‏هاي اجتماعي و... با توجه به حفظ ارزش‏ها و كرامت والاي انساني و تكيه بر تعاون و همياري مردم نيكوكار و همكاري‏هاي نزديك روحانيون متعهد و ساير اقشار دلسوزِ كشور تلاش مي‏ كند.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: