« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
ظهر امروز انجام گرفت:
رسول غفاری مفرد در این دیدار چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی را تحقق شعار شفافیت،تحول خدمت وارتقای سلامت اجتماعی درخانواده وخدمات خالصانه وفداکارانه پرسنل بهزیستی بشمار آورد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:دراین دیدار مسول کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده ضمن تبریک هفته بهزیستی به کارکنان بهزیستی شهرستان لنده عملکرد بهزیستی دراین چهل سال را تداعی خاطرات ۴۰سال خدمت رسانی به محروم ترین اقشار آسیب پذیر جامعه دانست که از مقدس ترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می آید.


رسول غفاری مفرد در این دیدار چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی را تحقق شعار شفافیت،تحول خدمت وارتقای سلامت اجتماعی درخانواده وخدمات خالصانه وفداکارانه پرسنل بهزیستی بشمار آورد.


وی همچنین هفته بهزیستی را نشانگر تحقق عدالت اجتماعی باتکیه برحفظ ارزشهاوکرامت والای انسانی وهمیاری مردم نیکوکار وسایر اقشار دلسوز وخدمت به بهترین خلق خداوند دانست که به  تعبیر امام راحل وعظیم الشان خدمت به نبی مکرم اسلام(ص) بحساب می آید که تنها نصیب عده ای می شود که لایق لطف خدایند غفاری مفرد همچنین درادامه بابیان اینکه خیری که به دیگران رسانده می شود وخدمتی که به معلولین عزیزانجام می شود درصندوق قیامت بایگانی می شود واحسان وکمک  به معلولین افزوده سپرده قیامت است.


ایشان همچنین درگام دوم برای بهزیستی شفافیت را تعریف کرد چرا که شفافیت باعث توانمندسازی یک دستگاه و برقراری هرچه بهتر عدالت اجتماعی می گردد غفاری  درپایان ضمن تشکر از مجموعه بهزیستی شهرستان لنده به فلسفه واهداف کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده پرداخت که درجهت تبیین وتشریح بیانیه گام دوم ولبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب شکل گرفته است گفتنی است در۱۸فروردین ۱۳۹۸کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده تشکیل و درطی این مدت خدمات خوبی ارائه داده است.


در پایان نیز رئیس بهزیستی  از حضور اعضای محترم کانون هم اندیشی جوانان انقلابی  در محل اداره بهزیستی لنده تشکر کردند و آرزو کردند با توکل بخدا و همکاری گروههای جوان و خیر شهرستان ما بتوانیم خدمتگذاران خوبی برای جامعه هدف باشیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: