« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
جهان
«نصر الشمری» سخنگوی جنبش النجباء عراق در پیامی توئیتری خطاب به «استفان هیکی» سفیر انگلیس در بغداد به وی هشدار داد که تنها به کار خود و نمایندگی کشورش بپردازد و در مسائلی که از حد و اندازه وی و کسانی که او را به عراق فرستاده‌اند بزرگتر است، دخالت نکند.
ایرنا: «نصر الشمری» سخنگوی جنبش النجباء عراق در پیامی توئیتری خطاب به «استفان هیکی» سفیر انگلیس در بغداد به وی هشدار داد که تنها به کار خود و نمایندگی کشورش بپردازد و در مسائلی که از حد و اندازه وی و کسانی که او را به عراق فرستاده‌اند بزرگتر است، دخالت نکند.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجباء در ایران، سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء به مداخلات سفیر انگلیس در عراق واکنش نشان داد.

مهندس «نصر الشِمَّری» در پیامی توئیتری از «استفان هیکی» که راجع‌به حملات مقاومت علیه نیروهای اشغالگر موضع منفی اتخاذ کرده بود، پرسید: آیا عراق اجازه دارد در کشور تو ۲۰ پایگاه نظامی تاسیس کند و سفارتی داشته باشد که هزاران عراقی را در خود جای دهد؛ به‌علاوه ۱۵ هزار کارمند نظامی و غیرنظامی؟ و یا در مرکز لندن مانور نظامی انجام دهد؟


وی در ادامه از سفیر انگلیس خواست به نیرنگ و دروغ‌های خود پایان دهد.

سفیر انگلیس در عراق پیشتر و در ادامه مواضع منفی خود در قبال گروه‌های مقاومت در عراق، مدعی شده بود که اوضاع عراق به دلیل فعالیت این گروه‌ها ناامن است.

وی همچنین برای ایجاد جو روانی منفی علیه گروه‌های مقاومت در عراق در یکی از توئیت‌های خود در پاسخ به سؤالی که چرا خانواده خود را بر خلاف سایر سفرای کشورهای دیگر به عراق نیاورده است، علت آن را به شلیک راکت به سمت سفارتخانه‌ها ربط داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: