« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 73 مورد اشتغال از طریق معرفی مددجویان تحت حمایت این نهاد به مراکز کاریابی چهارماهه نخست سال جاری ایجاد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار برای آنان از برنامه‌های اساسی این نهاد است، گفت: کمیته امداد به‌منظور اشتغال‌زایی برای مددجویان اشتغال آنان را با معرفی به کارفرمایان و مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی با توجه به نیازهای کارفرمایان در دستور کار دارد.


وی تصریح کرد: در همین خصوص در چهارماهه نخست سال جاری 73 نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از طریق کارفرمایان و بنگاه‌های اقتصادی مشغول به کار شده‌اند و مبلغ هزینه شده در این خصوص 60 میلیون تومان است.

مبشری به بسته‌های تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایان اشاره کرد و افزود: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما برای کارگر به‌کارگیری شده و تسهیلات قرض‌الحسنه از مهم‌ترین بسته‌های تشویقی این نهاد برای کارفرمایان است.

وی تأکید کرد: کارفرمایان متقاضی نیروی کار می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد نسبت به ارائه درخواست نیروی کار اقدام و ضمن مشارکت در امر خیر و خداپسندانه توانمندسازی مددجویان، از بسته‌های تشویقی کاریابی این نهاد بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد درآمدزایی و افزایش سرانه‌ی درآمد خانواده‌ها،اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه هدف، هدایت شغلی صحیح و کمک به انتخاب مشاغل مناسب را از اولویت‌های کاری حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد برشمرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین