« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
خبر خوش؛
آئین اختتامیه دومین جشنواره کشوری نیرو و رسانه با شعار سازگاری با تغییر اقلیم به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر نیرو برگزار گردید
پایگاه خبری آوای رودکوف:آئین اختتامیه دومین جشنواره کشوری نیرو و رسانه با شعار سازگاری با تغییر اقلیم به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر نیرو برگزار گردید و با اعلام نتایج نهایی داوری آثار ارسالی به جشنواره ، این رویداد رسانه‌ای با تقدیر وزیر نیرو از برگزیدگان به کار خود پایان داد.


وزیر نیرو در این مراسم گفت: شرایطی که امروز ملت ایران در حال سپری کردن است، در تاریخ سیاسی ثبت و ضبط خواهد شد.


اردکانیان افزود: آنچه که از کار وزارت نیرویی‌ها در دولت و بخش خصوصی دیده شده نتیجه زحماتی است که اصحاب رسانه هم در حفظ این پل ارتباطی داشتند و هم تلاش و فعالیتی است که با هنرمندی در انعکاس نتیجه فعالیت‌های همکاران خودشان در صنعت آب و برق به نام و در کارنامه آنها ثبت و ضبط شده است.


وی با بیان اینکه گام‌های بسیار بزرگی را با هم شروع کردیم، گفت: بزرگترین کاری که با کمک هم شروع کردیم و البته بیشتر شما در آن نقش داشتید، گام برداشتن در مسیر اصلاح رویه‌های مصرف در جامعه است.


شایان ذکر است وحید حاج سعیدی ستون نویس این پایگاه خبری نیز موفق شد در بخش "تیتر" مقام سوم جشنواره را از آن خود نماید.

کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین