« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
به مناسبت روز خبرنگار منتشر شد؛
جمعی از مدیران ؛مسئولان و شخصیت های فرهنگی و سیاسی شهرستان لنده با ارسال پیام های جداگانه روز خبرنگار را تبریک گفتند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان لنده با ارسال پیام های جداگانه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

پیام تبریک فرماندار لنده به مناسبت روز خبرنگار

مطالبه گری و تشریح خدمات دو وظیفه خطیر خبرنگاران هر جامعه است

۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور  خبرنگاران عزیز کشور در راس خبرنگاران فعال دیار لنده تبریک عرض نموده وضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، تلاش شما عزیزان را در بر افروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

به اعتقاد اینجانب خبرنگاران انسان های هستند که نماد عینی تعهد و دلسوزی و وظیفه اند.

بی شک این عزیزان چشمان بیدار هر جامعه ای و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند.ازینرو می توان گفت بخشی از سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش های آنان خواهد بود.

از تعریف کلی خبرنگار و وصف سختی های این صنف که بگذریم با بخشی از فعالین این حرفه در جوامع کوچتر می رسیم.
جاهای که قطعا مشکلات بیشتر و وظیفه یک خبرنگار سنگین تر میشود.

(رسانه های محلی)بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است چرا که خود در میان مشکلات زندگی میکنند.

شهرستان نوپای لنده نمونه بارز عینی همین جوامع محلی توسعه نیافته در بخش های مختلف بود که خبرنگاران آن پا به پای مسئولین و سایر اقشار مطالبه گری کردند تا امروز لنده در مسیر توسعه قرار بگیرد.

قلم زدن های که باعث شد لنده پس از سالها تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شود و امروز به جرات می توان گفت منطقه ای هستیم که به هر گوشه از آن که نگاه کنیم جنب و جوش و فعالیت عمرانی را می بینیم.

امروز بواسطه مطالبه گریهای خبرنگاران، آنانکه که گاه خود از مشکلات می گفتند و گاه صدای مسولین و منتقدین شدند، بحمدلله صدای غرش ماشین آلات را از میان کوه و تپه و دشت های لنده می شنویم.

حال که بحمدلله پس از سالها این منطقه در مسیر توسعه قرار گرفته است و در هر حوزه ای که مطالبه ای داشته ایم کارگاهی برپا شده است نوبت به وظیفه خطیر تشریح خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی می رسد.

اکنون انتظار میرود (در کنار انتقال حتی کوچک ترین مطالبات و مشکلاتی بجای مانده که خواست مردم است) خبرنگاران عزیز در راستای امید بخشی به جامعه وارد میدان تشریح خدماتی شوند که خود روزی آنها را مطالبه می کردند.

با تشکر از همه تلاش های خالصانه خبرنگاران عزیز /سید خدادوست موسوی ؛ فرماندار لنده


پیام تبریک سرپرست دادگستری شهرستان لنده به مناسبت روز خبرنگار

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن و القلم و ما یسطرون»

بی تردید تکریم شأن و جایگاه والای خبرنگاران به عنوان صفوف مقدم مبارزه با آسیب‌ها، معضلات و مفاسد و تلاش‌گران بی‌ادعای عرصه آگاهی بخشی به جامعه، احترام به ارزش‌ها و جایگاه رفیع عدالت است.

حق محوری، حق طلبی و حق گویی در کنار مطالبه گری یکی از خواسته های اصلی مردم از این قشر فرهیخته می باشد که اصحاب رسانه با درک واقیعت مسأله و قبول خطرات فراوان و مسیر دشوار آن شجاعانه و با اخلاص و ایمان برای تحقق آن قلم می زنند.

اینجانب شایسته می­دانم مناسبت هفدهم مرداد ـ روز خبرنگار ـ را به صاحبان قلم و اندیشه تبریک گفته، با گرامی­داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه از جان گذشتگان حوزه خبر و اطلاع­ رسانی، از فعالان این عرصه برای تلاش صادقانه و مسئولانه، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده با صدور پیامی، 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبريک گفت.
 
 در متن پیام سرگرد فرزین جمشیدی آمده است:

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند و خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

ارتقاء امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی،روحی و روانی و حفظ جان، مال و ناموس مردم بر عهده نیروی انتظامی است و تحقق این مهم فقط با مشارکت مردم، همکاری دستگاه ها، نهادها و تشکل ها و مهمتر از همه تعامل سازنده با رسانه ها و خبرنگاران امکان پذیر است.
 
اینجانب به نمایندگی از مجموعه نيروي انتظامي شهرستان لنده و احاد همکاران عزیزم در اقصی نقاط ایران عزیز و با اداي احترام به همه شهيدان و تلاشگران عرصه اطلاع رساني ميهن اسلامي به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و طلايه داران عرصه اطلاع رساني تبريک و تهنيت عرض می نمایم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده با انتشار پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت:

در متن پیام سرگرد اسفندیار مختاری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
(ن والقلم و مایسطرون)
امسال روز خبرنگار با عیدبزرگ خداوند یعنی عید سعید غدیر خم  مصادف شده است و این تقارن، تبریک مضاعف می طلبد. از این رو روز خبرنگار را به اصحاب محترم رسانه صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

واضح است که امروز  دشمن جغرافیای جنگ  را  از سرزمین به  ذهن و فکر انسان‌ها کشانده و با جنگ ترکیبی هجمه گسترده ای را  بر علیه ما و ملت های آزاده جهان براه انداخته  است.در این میان جنگ فرهنگی و رسانه ای یکی از مصادیق  این تهاجم همه جانبه است.

به فضل الهی تا به امروز نظام اسلامی در تمامی جنبه ها و از جمله جنگ اراده ها پیروز میدان بوده و  توانسته در جنبه‌هایی مختلف دشمنان را وادار به عقب نشینی کند.امروز بار سنگین پیروزی در جنگ نرم بر دوش شماخبرنگاران عزیز است. تا از سوی در مقابل جریان تحریف بایستید. و  هم مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه کنید تا با امید بخشی  آرامش روانی را در جامعه ایجاد نمایید. تلاش شما در فرایند آگاهی بخشی به جامعه در موارد مختلف از جمله، دوره کرونا و پوشش اخبار امیدبخش بسیج در خاطره تاریخی این شهرستان ماندگار خواهد بود.یاد و خاطره تمامی شهیدان خبرنگار را گرامی می‌دارم و مجدداً این روز را به شما عزیزان تبریک می‌گویم و قدردان تلاش شما هستیم.


متن پیام مختار مشهدی زاده شهردار لنده به مناسبت روز خبرنگار

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و مایسطرونو چه نیکو نامگذاری شد سالروز شهادت عارفانه ی محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به نام تلاش گران عرصه خبر، تا بهانه ای باشد برای قدردانی از وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و جز در مسیر حق و عدل و عدالت گام نمی نهند.

اینجانب این  مناسبت بزرگ را  به خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهر لنده تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال اهتمام مسئولانه خبرنگاران و اصحاب رسانه را در روایت حقایق و آزادی نگاه را آرزو دارم و امیدوارم در عرصه روشنگری اجتماعی و بیان حقایق سربلند باشند.


 پیام تبریک حمید دهقان رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان لنده به مناسبت روز خبرنگار

به نام خدا 

قلم زدنت قدم زدن در سرزمین صداقت و امانت داری است روز خبرنگار روز احترام به حقوق مردم در دسترسی به اطلاعات صحیح و به موقع است ، روز اندیشه و قلم است که جز صداقت ننویسد ،نوشته هایتان طلوع حقیقت است و شما چشم بینا و زبان گویای افرادی هستید که فریادشان بی صداست روز خبرنگار فرصتی ناب و ارزشمند است برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای  که  در راه روشنگری  قلم را سلاح خویش ورسانه را سنگر دفاع از آزادی ،استقلال وحق طلبی در مقابل سلطه گران زر وزور قرار دادند.

این روز را به همه خبرنگاران راستین عالم هستی ،خبرنگاران کشور عزیزم وویژه خبرنگاران و  اصحاب رسانه استان و شهرستانمان صمیمانه تبریک عرض می کنم .

پیام تبریک مهندس نورمحمد نعمتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده به مناسبت روز خبرنگار

هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران محترم ، « روز خبرنگار » نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود ، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شجاع و متعهد، شهید صارمی؛ روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و رسانه های شهرستان لنده تبریک‌ می گویم از همراهی، همدلی و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی برنامه ها و خدمات شبکه بهداشت و درمان لنده،تشکر و قدردانی میکنم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

پیام تبریک اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده به مناسبت روز خبرنگار

بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است

و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

روز خبرنگار را به شما دلاوران خستگی ناپذیر تبریک می گویم.

پیام تبریک نورعلی کاظمی به مناسبت روز خبرنگار

۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

بدون شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور؛ مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما خبرنگاران عزیز را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.

پیام تبریک سروان جمشید آبادی رئیس پلیس راهور شهرستان لنده به مناسبت روز خبرنگار

ن و القلم و ما یسطرون
درتقویم ایران اسلامی ، ۱۷مرداد به پاسداشت تلاشگران عرصه نشر وبیان حقایق درچارچوب خبر و شهادت غیورفرزندی ازدیار بروجرد شهید عرصه خبر”محمود صارمی”به نام «روز خبرنگار» مزین گشته است .

خبرنگاران واقعی وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب با تبریک این روز فاخر، که به پاسداشت شهادت، خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نام گذاری شده است از تلاش و کوشش خبرنگاران عزیز شهرستان و استان که همواره با ارتقاء احساس امنیت ؛ خادمان مردم ولایتمدار در نیروی انتظامی را در برقراری نظم و امنیت یاری دادند، قدردانی می‌نمایم.

بخشدار مرکزی لنده با صدور پیامی، 17 مرداد ماه روز خبرنگار را تبريک گفت.

در بخشی از پیام مهندس علی پرندوار آمده است:

خبرنگار نماد نوع دوستی، تعهد، حقیقت طلبی، وظیفه شناسی، روشنگری و مطالبه گری است.

گاهی اوقات برای نیل به اهداف و انجام رسالت خطیر خود از جان، مال و حیثیتش مایه می گذارد.

این روز مهم و فرخنده را به همه خبرنگاران به ویژه اصحاب عزیز رسانه در شهرستانهای کهگیلویه بزرگ تبریک عرض نموده و همواره برای این عزیزان از ایزد منان تندرستی و موفقیت مسئلت می طلبم.


مسول حراست فرمانداری لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت:

نون و القلم و مایسطرون
 قسم به قلم و ستوری که از آن جاری می شود.
 خبرنگاران پیش قراولان عرصه اطلاع رسانی، شفافیت و حنجره حق گوی جامعه هستند.

 امروزه پیشرفت جوامع و دستاوردهای نوین علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... مرهون مجاهدت های این قشر تلاشگر و پیشتاز می باشد .

هرگاه چشمان نافذ و قلم مستحکم و ستور جاریشان خوب عمل کند نظارت و کنترل جامعه برعملکرد مدیران و دستگاهها کامل تر خواهد بودو نتیجه‌اش رضایتمندی مردم و حرکت مسئولین در مسیر توسعه و خواست جامعه می باشد. اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ خبرنگار زنده نگهداشتن یاد و نام و راه شهید محمود صارمی ، روز خبرنگار را به تمامی دست اندرکاران و صاحبان قلم در شهرستان و استان تبریک گفته و بر خود فخر و مباهات داشته که به عنوان خادمی کوچک در کنار جامعه ارزشمند رسانه شهرستان می باشم.

 رجاء واثق دارم موفقیت شهرستان و دستاوردهای موجود، خبرنگاران در آن سهیم اند و هر جا لازم بوده با هدایتگری مشفقانه و انتقادات راهگشا موجب اثرگذاری و گشایش در امور شده‌اند.

 در پایان ضمن تقدیر از یکایک اصحاب رسانه، امیدوارم سالیان سال نگارنده و مستمرا صدای عدالت جوی مردم فهیم و ارزشمند شهرستانمان باشید.

ارادتمند ودعاگوی همه عزیزان مهدی فتاحی پور

شیرزاد زکی نژادرئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده با صدور پیامی، 17 مرداد را تبريک گفت.

روز خبر نگار است. به احترام آنان که قلمشان را نمی‌فروشند ایستاده و عرض ادب می نمایم.

 ن والقلم وما یسطرون

آنگاه که خداوند به سلاح توقسم یاد میکند.
آنگاه که قلم‌در دست میگیری ومینویسی زیباترین ها را
آنگاه که اندیشه ات برداشتن باری از دوش هاست وآنگاه که قلبت میتپد تا شادی برهمه تقسیم‌ شود برمن تکلیف میشود تاروزت را  شاد باش بگویم.

۱۷ مرداد روز خبرنگار بر  زحمتکشان این عرصه مبارک باد.

پیام تبریک دکتر علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده

اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.» مقام معظم رهبری

17 مرداد  یادآور شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف است که در راستای تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی اخبار صحیح خون پاکش بر زمین جاری شد.

آموزش و پرورش با رسالت عظیم خود یعنی تعلیم و تربیت نسل آینده با هدف رسیدن به حیات طیبه ، همواره به تعامل   موثر اصحاب رسانه در عملیاتی کردن برنامه های خود نیازمند بوده است، ما نیز در اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده نقد سازنده خبرنگاران به عنوان نماینده اقشار مختلف جامعه را با گشاده رویی می پذیریم.

اینجانب روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی، تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری، را مسئلت دارم.



امیر محمود بصیری رئیس کمیته امداد لنده:خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی

در بخشی از  پیام رئیس کمیته امداد شهرستان لنده به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

 خبرنگاران طلایه داران جبهه ی آگاهی که نوشته هایشان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان  بی صدا هست و همچنین چشم بینا و  زبان گویای  مردم جامعه خود هستند .

این روز بزرگ را به تمامی خبرنگاران فهیم  ،اصحاب عزیز  رسانه و به همه  کسانی که به نوعی به جامعه اگاهی می رسانند  تبریک می گویم و از خداوند بزرگ عزت و موفقیت انان را خواستاریم.


سید علی توحیدی :خبرنگار باید بداند و می‌داند که آن کس که آگاه‌تر است مسؤول‌تر است.

متن پیام تبریک سید علی توحیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده:

درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و ، و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

درود و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه‌گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقا محبوب رسیدند.

خبرنگار باید بداند و می‌داند که آن کس که آگاه‌تر است مسؤول‌تر است.

مسؤول در قبال ملت و کشور،مسؤول در قبال باورها و اعتقادات مردم،مسؤول در قبال منافع ملی،مسؤول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‌ای بیگانه به مرزهای فرهنگی،مسؤول در قبال اخلاق جامعه؛مسؤول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‌های اداره ‏کنندگان کشور و این مسؤولیت و مسؤولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی‌آفریند،بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‌سازد و خبرنگار به جایگاهی می‌رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‌بیند.

روزتان مبارک خبرنگاران عزیز

ادامه دارد................
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: