« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
رودکوف ورزشی؛
احتمال دارد محرم نوید کیا جانشین قلعه نویی در سپاهان شود.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ تیم فوتبال سپاهان شب گذشته با شکست برابر تیم استقلال از رقابت‌های جام حذفی کنار رفت و امیرقلعه نویی سرمربی این تیم هم بعد از این شکست با انتشار متنی احساسی استعفا کرد.  

اخبار ورزشی- مسئولان سپاهان خیلی زود استعفای قلعه نویی را قبول کردند و تکسیرا به طور موقت سرمربی تیم سپاهان شد  تا در ۲ بازی باقی مانده لیگ برتر فوتبال هدایت طلایی پوشان را برعهده بگیرد. 


به هر حال مدیران سپاهان از امروز کار خود برای انتخاب سرمربی جدید آغاز می‌کنند تا بهترین گزینه را برای هدایت تیم خود انتخاب کنند. البته  محرم نویدکیا  بازیکن سابق سپاهان مدتی است که به عنوان جانشین قلعه نویی مطرح می‌شود و او در بین هواداران سپاهان از محبوبیت خاصی برخوردار است.  

علاوه بر این هواداران سپاهان فشار زیادی می‌آورند تا محرم نویدکیا سرمربی تیم محبوبشان شود، اما با توجه به اینکه او تجربه لازم برای مربیگری ندارد مدیران باشگاه سپاهان مخالف این موضوع  هستند که هدایت تیم خود را به محرم بسپارند.  

 از شهر اصفهان خبر می‌رسد که  گزینه‌های مدنظر سپاهان برای هدایت این تیم اصفهانی طی امروز و فردا  مشخص می‌شوند و باید دید کدام مربیان مدنظر طلایی پوشان اصفهانی هستند.  

باید دید سپاهانی‌ها به خاطر فشار هواداران خود حاضر می‌شوند هدایت تیم خود را به محرم بسپارند یا نه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین