« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان خبر داد:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار گفت: جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه فرهنگیان، دانشگاهیان، دانش آموزان و اقشار مختلف سراسر استان در پنج محور و 20 موضوع برگزار می شود.


وی ابراز داشت: محورهای این جشنواره شامل یادگیری موثر، الگوهای تربیتی موثر نظام آموزشی، زیرساخت، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا  و سایر موضوعات مرتبط و قابل اجرا می باشد.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به نفرات اول تا سوم هر موضوع  جوایز نفیسی اهدا می شود.

سرهنگ بهمنیار افزود: این برنامه با هدف کمک به سازمان گسترده آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان درسراسر کشور و استان  کهگیلویه و بویراحمد درخصوص تعلیم و تربیت وتحصیل  دانش آموزان و دانشجویان در شرایط فعلی جامعه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: علاقه مندان می تواند آثار و مقالات، فیلم کلیپ و ... را تا 12 شهریور 99 به دبیرخانه استانی به نشانی یاسوج، روبروی بیمارستان شهید بهشتی  سازمان بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد تحویل دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 07433234451 تلفن و فاکس تماس حاصل نمایند و یا به دبیرخانه مرکزی به نشانی تهران، میدان سپاه – خیابان یادگاران ولیعصر (عج) مجتمع فرهنگی ولی عصر (عج) پلاک 3 طبقه 4 ارسال کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: