« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۴
در گفتگو با آوای رودکوف مطرح شد:
مشاور استاندار در امور روحانیت آذربایجان‌شرقی یادآور شد: بزرگ‌ترین درس ماه محرم و عزاداری امام حسین(ع) وفای به عهد و دوری از هرگونه غفلت و سرگشتگی در جامعه است.
 پایگاه خبری آوای رودکوف:حجت‌الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار در امور روحانیت آذربایجان‌شرقی، در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف اظهار کرد: محرم فرصت مناسبی برای تبیین فلسفه قیام امام حسین(ع) است و مسئولان، علما و روحانیون باید از این فرصت به خوبی استفاده کرده و فلسفه وجودی قیام عاشورا را به درستی برای مردم تبیین و بازگو کنند.


وی احترام به محرم را احترام به خدا دانست و افزود: احترام گذاشتن به ماه محرم، احترام گذاشتن به خدا و دین خداست و مردم باید سعی کنند تا از فیوضات این ماه به خوبی استفاده کنند.
وی با اشاره به زنده بودن پيام عاشورا بیان کرد: اگر پيام عاشورا پيامي زودگذر و خالي از ماهيت اصيل بود تا امروز به ورطه فراموشی سپرده شده بود اما برخلاف اين تصور به دليل آن كه پيام عاشورا پيام هميشه زنده و مطالبه همه مردم است تاكنون زنده مانده و گرد و غبار فراموشی بر آن ننشسته است.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: مكتب والای امام حسين(ع) پُر از درس و عبرتی است كه امروز همه ما باید به مبانی آن آشنا بوده و اجازه ندهيم دشمنان و غفلت‌كنندگان صدمه و لطمه‌ای به اصول و مبانی اصلی آن بزنند.

مشاور استاندار در امور روحانیت آذربایجان‌شرقی یادآور شد: بزرگ‌ترین درس ماه محرم و عزاداری امام حسین(ع) وفای به عهد و دوری از هرگونه غفلت و سرگشتگی در جامعه است.

وی با اشاره به فضائل احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نقش مهمی در خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان دارد.

حجت‌الاسلام احمدی، تاکید کرد: ماه محرم ماه مصیبت و عزاداری امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان را در پیش داریم که باید حرمت این ماه حفظ شود، چراکه اگر قیام اباعبدالله و یاران مخلصش در این ماه نبود، نامی از اسلام به جای نمی‌ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: