« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
سیاسی؛
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در خصوص تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یازدهم گفت: پس از تعطیلات مجلس، اصلاح ماده ۳۸ آیین نامه داخلی مجلس در صحن به رای گذاشته می شود تا پس از بررسی ها و اصلاح آیین نامه بتوانیم کمیسیون قضایی را تشکیل دهیم.
 پایگاه خبری آوای رودکوف|حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان  درباره آخرین وضعیت تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: با امید به خدا پس از تعطیلات مجلس، اصلاح ماده ۳۸ آیین نامه داخلی مجلس در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می شود.

 
وی افزود: پس از آن، موضوع به کمیسیون آیین نامه ارجاع می شود و پس از بررسی ها و اصلاح و تصویب و گذراندن روند قانونی می توانیم کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یازدهم را تشکیل دهیم.

 به گزارش ایسنا، با گذشت بیش از سه ماه از آغاز به کار مجلس یازدهم، تاکنون کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای آن تشکیل نشده و این کمیسیون فعالیت خود را آغاز نکرده است.

 تنها ۸ نفر از نمایندگان برای عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی اعلام آمادگی کرده اند که به گفته حسن نوروزی می توان با اصلاح ماده ۳۸ آیین نامه داخلی مجلس زمینه ای را فراهم کرد تا کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس کار خود را با همین ۸ عضو آغاز کند تا بعدا از نمایندگانی که به مجلس راه پیدا می‌کنند برای عضویت در کمیسیون استفاده شود، یا این امکان فراهم شود که از عضویت نمایندگان از سایر کمیسیون‌ها استفاده شود.

 

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: