« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
یاسوج؛
سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت گوینده توانمند شبکه صدا و سیمای دنا پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت گوینده توانمند شبکه صدا و سیمای دنا پیام تسلیتی صادر کرد.


در این پیام آمده است:‌

خبر درگذشت برادر عزیز «فاضل فرهی»، گوینده خبر و هنرمند بااخلاق و توانای شبکه دنا، موجی از تأسف و تأثر را در میان همه اهالی رسانه و علاقمندان به صدای زیبای او به راه انداخت؛ مردی که در طول سال‌های اخیر یکی از ماندگارترین صداها را به جامعه خبری و رسانه ای استان تقدیم کرد.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بسیاری از وقایع مختلف در این سال ها از جمله حماسه آفرینی های مردم شریف استان در رویدادهای ملی و مذهبی و انقلابی و نیز جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌ها را با صدای مخملین و زیبای این گوینده عزیز به یاد دارند.

 درگذشت این گوینده خبر و هنرمند توانمند استان و کشورمان را به خانواده آن مرحوم، اهالی هنر و رسانه خاصه همکارانش در بخش خبر و رادیو در صدا و سیمای شبکه دنا و همه کسانی که با صدای فاضل فرهی خاطره دارند تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند منان می‌خواهیم روح او را در سایه لطف و مرحمت خویش قرار دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: