« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
ابوالفضل شیخی نوجوان گلستانی و رکورددار حرکات نمایشی با توپ:
یکی از این جوانان جویای نام «ابوالفضل شیخی» جوان گلستانی است که رکورد دار چرخاندن توپ است و به عنوان نفر دوم دنیا ثبت رکورد نموده است.
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:انجام حرکات نمایشی با توپ یکی از رشته های بسیار دیدنی و پر طرفدار است. این رشته بخش های مختلفی دارد که مهمترین آن فوتبال آزاد است.

فوتبال آزاد به مجموعه حرکات نمایشی  و نوعی شعبده بازی با توپ فوتبال اطلاق می شود. این سبکی است که همیشه  و در همه جا بوده، از بازیکن های برزیلی تا نمایش های تلویزیونی، این مهارت ها به هیچ وجه سخت نبوده  و تنها نیاز به تمرین و تمرکز دارد.شما یاد می گیرید چطور هر روز رکورد خود را بزنید، چطور پیشرفت کنید و چگونه از تخیلتان به بهترین شکل بهره ببرید. همچنین می آموزید برای رسیدن به نتیجه مطلوب تر از چه روشهایی استفاده کنید.


انجام حرکات نمایشی با توپ در ایران طرفداران زیادی دارد و در این رشته ها برخی از جوانان ما دارای رکورد های جهانی هستند.

یکی از این جوانان جویای نام «ابوالفضل شیخی» جوان گلستانی است که رکورد دار چرخاندن توپ است و به عنوان نفر دوم دنیا ثبت رکورد نموده است.

ابوالفضل که "عضو خانواده بزرگ رکورد داران کشور" است متولد سال 1383 و از سال ۱۳۹۷ کار حرکات نمایشی به طور حرفه ای شروع کرده است.


یکی از مهارت های ایشان، چرخش توپ روی دسته مسواک است، که با رکورد ۱دقیقه ۳ ثانیه به عنوان نفر دوم جهان معرفی شده است.  مرداد سال جاری این  رکورد جلوی دوربین شبکه گلستان، برنامه ورزش گلستان با داوری وحید باقری ثبت شده  است و ابوالفضل در پی ثبت این رکورد در برنامه های جهانی است.

شیخی تا کنون چندین بار در برنامه های مختلف تلویزیونی نظیر «ماه ما»، شبکه سلامت، شبکه گلستان و ... اجرا داشته است.


ایشان به جز انجام حرکات نمایشی در رشته فوتسال نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و در حال حاضر به عنوان دروازه بان، در تیم استیل آذین گرگان زیر نظر پیمان تمسکنی زاهدی مشغول بازی است.

این نوجوان آینده دار گلستانی که موفقیت های خود را مرهون دعای خیر پدر و مادر، تلاش خود و حمایت دوستان و مربیان توانمند گلستان می داند، امیدوار است با حمایت های دلسوزان ورزش استان و کشور روزی بتواند رکوردهای جهانی را جابجا کند و برای مردم کشورم افتخار آفرینی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: