« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
گزارش تصویری؛
جلسه پرسش و پاسخ به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی با حضور سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان لنده در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرمانده انتظامی شهرستان لنده  به همراه معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی بعد از نماز مغرب و عشاء با مردم دیدار و به سئوالات آنان پاسخ دادند

در این دیدارها که با هدف افزایش اعتماد و مشارکت اجتماعی آحاد جامعه در حوزه نظم و امنیت اجتماعی برگزار  شد به  مهم ترین راهبردهای انتظامی پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی پرداخته شد و انتظارات دوسویه مردم و پلیس در این حوزه مورد تبیین قرار گرفت.

سرگرد فرزین جمشیدی در این نشست امنیت را مهمترین نیاز یک جامعه دانست و پایداری آن را مستلزم مشارکت و همراهی مردم عنوان کرد و  افزود: در این رابطه ریش سفیدان و معتمدین محلی بعنوان نمایندگان ما در مناطق و بخشهای تابعه می توانند نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار داشته و از بروز جرائم پیشگیری نمایند.

ایشان در پاسخ به سوالی در خصوص رعایت حقوق شهروندان توسط نیروی انتظامی گفت: وظیفه نیروی انتظامی افزایش رضایت مندی عمومی جامعه و بالابردن سطح امنیت در جامعه با مشارکت و همراهی مردم می باشد .

وی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی فراتر از رسالتش در حوزه امنیت و مقابله با ناامنی، در حال حرکت به سمت ساختن «پلیس ‌تراز انقلاب اسلامی» است برضرورت رفع مشکلات مردم  تاحد توان این نیروها تاکید و گفت:نیروی انتظامی باید حتی حقوق شهروندی را نسبت به متهمین و حتی متخلفین نیز رعایت نماید.

فرمانده انتظامی لنده در پاسخ به سوال دیگری در خصوص جواز و حمل سلاح توسط افراد و ضرورت همکاری ناجا در این خصوص اظهار داشت:طرحی در نیروی انتظامی برای شناسنامه دارر کردن سلاحها در دست اقدام می باشد البته سلاح انفرادی هست و در خصوص استفاده از آن نیز مردم باید تابع مقررات باشند.

سرگرد جمشیدی در خصوص توقیف و برخورد با موتورسواران متخلف گفت:اولویت اول ما در برخورد با موتورسواران متخلف ؛ در وهله اول موتور سوارانی هستند که ایجاد مزاحمت می نمایند .

این مقام انتظامی شهرستان تصریح کرد:موتور سواران باید علاوه بر رعایت سرعت مجاز و اخذ گواهینامه نسبن  شماره گذاری آن و استفاده از کلاه ایمنی اهتمام لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی لنده همچنین در خصوص گشت نیروی انتظامی در سطح شهر و مناطق تابعه گفت:تقویت واحدهای گشت انتظامی در دستور کار قرار گرفته و گشت های نیروی انتظامی خصوصا در حاشیه های شهر و نقاط جرم خیز به صورت شبانه روزی انجام می شود.

سرگرد جمشیدی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص ایجاد و جلوگیری از سرعت گیرهای غیر استاندارد گفت:این مهم بعهده شورای ترافیک شهرستان می باشد که نماینده ما رئیس پلیس راهور شهرستان می باشد که همین جا از ایشان درخواست می کنیم تا در اولین جلسه شورای ترافیک این موضوع را طرح و پیگیری نماید.

در ادامه سروان جمشید آبادی رئیس پلیس راهور در خصوص سرعت گیرهای غیر استاندارد و لزوم ایجاد سرعت گیرهای استاندارد در بعضی از خیابانها اظهار داشت:ما برای انجام این امورات بودجه خاصی در اختیار نداریم و تا کنون کلیه مشکلات و نارسائیهای شهری را هم در شورای ترافیک شهرستان طرح و دنبال نموده و هم بصورت مکتوب و طی نامه ای متعدد به شهرداری لنده اعلام نمودیم اما این اقدامات توسط شهرداری لنده  به کندی صورت می گیرد.

 در این مراسم علاوه بر مسولان انتظامی شهرستان امام جمعه لنده نیز حضور داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین