« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت:
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به گستردگی شیوع بیماری کرونا، نماز جمعه امروز در شهرهای مارگون، لنده، چیتاب و گچساران برگزار نمی‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی،  رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به تداوم شیوع کرونا و این که سلامت شهروندان برای ستاد نماز جمعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مقرر شد به منظور حفظ سلامت شهروندان تا اطلاع ثانوی نماز جمعه در شهر یاسوج به صورت محدود و در شهرهای مارگون، لنده، چیتاب و گچساران نماز جمعه برگزاز نمیشود.


مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در سایر شهرهای استان نماز جمعه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برقرار است.

وی افزود: حضور اطفال و کهن‌سالان و افرادی که دارای علائم مشکوک به کرونا ویروس هستند در نماز جمعه ممنوع است و از حضور آنها در این مراسم جلوگیری به عمل می‌آید.

حجت الاسلام  پناهی در پایان گفت: استفاده از ماسک برای حضور در نماز جمعه اجباری است و سعی می‌شود تمام پروتکل‌های بهداشتی به دقت رعایت شود تا هیچ نمازگزاری به ویروس کرونا مبتلا نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین