« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
شهر تمیز با شهروندان مسئولیت‌پذیر:
با شعار شهر ما خانه ماست یا چه می دانم شاید هم تلنگری باشد به شهرداری ! چند نفری از مردم شهر لنده اقدام به نظافت و پاکسازی بلوار ورودی شهر نمودند و وعده دادند که این اقدام خود را دور از لنز دوربینها ادامه دهند..
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛عبارت «شهر ما، خانه ما» بر در و دیوار کوچه‌ها و خیابان‌ها به چشم می‌خورد و همه ما روزی چند بار این عبارت زیبا و پرمفهوم را  مشاهده می‌کنیم اما به راستی چقدر در تحقق این خواسته کوشا بوده‌ایم و شهر خود را خانه خود فرض کرده‌ایم...؟!

بسیار اتفاق افتاد که شهروندان نخاله ها و زباله های خود را در کوچه و خیابان رها می کنند و یا خیلی خیلی ژست اجتماعی بگیرند انها را درون  کانال خیابانها و کوچه ها می ریزند!!


کوچه ها و خیابانها زیاد هستند و تعداد رفتگران کم و این موضوع و نکات بالا می طلبد تا مردم فرهنگ شهر نشینی را رعایت کنند و به افرادی که ادب و احترام شهر را رعایت نمی کنند تذکر لسانی بدهند.

در همین راستا و با شعار شهر ما خانه ماست و چه می دانم شاید هم تلنگری باشد به شهرداری لنده ...؛ چند نفری از مردم شهر لنده اقدام به نظافت و پاکسازی بلوار ورودی شهر نمودند و وعده دادند که این اقدام خود را دور از لنز دوربینها ادامه دهند.

برای این عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی و عرض خدا قوت داریم و از عموم مردم ؛ شهروندان و هم استانیهای عزیز و متولیان امر خصوصا شهرداری درخواست می کنیم شعار شهر ما خانه ماست را عملی نموده  زیرا: «جمع‌آوری صحیح و به موقع زباله، دفع صحیح فضولات پوشاندن چاه‌های فاضلاب و مخازن آب و رعایت بهداشت فردی می‌تواند از تکثیر باکتری‌ها و بیماری‌های واگیردار و همچنین تکثیر مگس، پشه، سوسک و موش  جلوگیری کند و محیط زیست را از آلودگی دور سازد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: