« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
صبح امروز انجام گرفت:
با مشارکت کمیته امداد و موسسه خیریه عترت بوتراب 9دستگاه لب تاپ به دانش‌آموزان یتیم لنده اهدا شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛با حضور فرماندار، رئیس کمیته امداد ؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ؛معاون پرورشی آموزش و پرورش و نماینده خیریه عترت بوتراب نه دستگاه لب‌تاپ به دانش‌آموزان یتیم زیر پوشش کمیته امداد شهرستان لنده اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان لنده در این مراسم اظهار داشت:کمیته امداد این شهرستان با ارائه خدمات مختلف به محرومان از جمله ساخت مسکن و تسهیلات لازم ؛ اشتغالزایی ؛ و  بررسی و شناخت انواع محرومیت‌های مادی و معنوی نیازمندان و تبیین آنها و شناسایی افراد و خانواده‌های لازم‌الحمایه در شهر، روستا و عشایر توانسته است گام های مطلوبی در رفع محرومیت زدایی مردم بردارد.

امیر محمود بصیری یکی از ماموریتهای کمیته امداد را حمایت از ایتام و محسنین عنوان کرد و گفت:جذب خیران برای حمایت از ایتام از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد در این شهرستان است.

ایشان با بیان اینکه هم اکنون 243 نفر از ایتام این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند اظهار داشت: برای حمایت از این افراد تعداد 583 از خیرین بعنوان حامی؛کمیته امداد را برای خدمت رسانی به این قشر محروم جامعه یاری می کنند.

بصیری افزود: علاوه بر خیرین ؛ مؤسسه‌ خیریه بوتراب در شرایط دشوار کرونایی حس انسان دوستانه و تقوای دینی خود را نسبت به دستگیری نیازمندان خصوصا ایتام به نمایش گذاشتند.

رئیس کمیته امداد لنده در ادامه با تشکر از جناب صالحی زاده و همه ی دست اندرکاران موسسه خیریه عترت بوتراب  اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز به آموزش مجازی، دانش‌آموزان مددجوی این نهاد علاوه بر پوشاک و نوشت‌افزار نیاز‌مند لوازم کمک آموزش مجازی از قبیل گوشی‌های هوشمند و تبلت هستند و به منظور تامین نیاز آنها، از خیرین و مردم نوع دوست استان و کشوردرخواست داریم در حد توان خود با کمک‌های نقدی، کمیته امداد را در تهیه این نوع وسایل آموزشی یاری دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: