« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
به مناسبت هفته بسیج انجام شد:
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج رئیس آموزش وپرورش شهرستان لنده و مدیر کانون بسیج فرهنگیان به همراه جمعی از فرهنگیان بسیجی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛صبح امروز بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان لنده؛ رئیس آموزش وپرورش  به همراه جمعی از فرهنگیان بسیجی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست  رئیس کانون بسیج فرهنگیان شهرستان لنده ضمن خیر مقدم به حاضرین هفته مقدس بسیج را تبریک گفت.

علی مدد معنوی با اشاره به لزوم جذب افراد متعهد و متخصص در بدنه آموزش و پرورش اظهار داشت:رسالت امروز معلم این است که با بهره‌گیری از ویژگی‌های نظام آموزشی مطلوب مبادرت به تربیت مدیریتی خردمند برای دهه‌های آینده کند.

در ادامه این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده  ضمن تشکر از حضور فرهنگیان و تقدیر از مشارکت آموزش و پرورش در حمایت و پشتیبانی از برنامه های مختلف فرهنگی ، به جایگاه والای معلمان و نقش مهم این قشر فرهیخته در ارتقا سطح فرهنگ و بصیرت افزایی اشاره کرد و آن را ضرورتی مهم دانست.

سرهنگ روح الله ویسی با اشاره به اینکه همه ما و همه ی مدیران کنونی و نخبگان و بزرگان تجربه زانوی شاگردی زدن در محضر مقام معلم و استاد را دارند، گفت: مقام معلمی، مقامی بزرگ و قابل ستایش است و معلم بزرگترین مصلح تاریخ و جهان است.

در ادامه تعدادی از فرهنگیان به نمایندگی از جمع ؛ ضمن تبریک هفته بسیج نکته نظرات خود را بیان نمودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: