« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
در آئین تجلیل از فرماندهان پایگاههای مقاومت شهرستان لنده عنوان شد:
ظهر امروز و طی مراسمی به مناسبت هفته بسیج از 31 فرمانده پایگاه مقاومت شهرستان لنده تجلیل شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: نیروی مقاومت بسیج نیز با تکیه بر ایمان و توکل به خداوند و با پشتوانه مردمی  از اول انقلاب تا کنون در عرصه های مختلف حضور فعالی داشته است.

سرهنگ روح الله ویسی با تقدیر از خدمات فرماندهان پایگاههای مقاومت و نقش آفرینی آنها در تمامی برنامه های فرهنگی و اجتماعی گفت:در این شرایط  کرونایی علاوه بر خدمات جهادی توسط گروههای جهادی و کمک های مومنانه و ...؛سپاه پاسداران ماموریت ویژه ای جهت پیشگیری از بیماری کرونا طراحی نموده که انشالله با همکاری نیروههای بسیجی و فرماندهان پایگاههای مقاومت بزودی اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده  در ادامه از اجرای طرح محله‌محور مقابله با کرونا در شهرستان خبر داد و گفت: این طرح چهار ماه و با همکاری سپاه، شبکه بهداشت و درمان، بسیج، هلال احمر، تبلیغات و چند ارگان دیگر برگزارمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی افراد مبتلا به کرونا از طریق گروه‌های کوچک و به صورت خانه به خانه و محله‌محور از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

به گفته فرمانده سپپاه ناحیه لنده ، در قالب این طرح و با انجام اقدامات اولیه و معرفی افراد بیمار به مراکز درمانی زمینه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فراهم خواهیم کرد.

در پایان این مراسم از 31 نفر از مسولان پایگاههای مقاومت شهرستان تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین