« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
نامه سرگشاده دکتر سید مهدی ابطحی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان خطاب به رئیس شواری شهر اصفهان

 جناب آقاي عليرضا نصر

رئيس محترم شوراي اسلامي شهر اصفهان


با سلام؛

احتراماً به استحضار می رساند یکی از اهداف برنامه تحول راهبردی دانشگاه صنعتي اصفهان، آن است که تأثیر گذارترین دانشگاه کشور در منطقه پیرامون خود باشد. انجام پروژه‌های پژوهشی نه برای کسب در آمد بلکه برای حل مسائل جامعه و صنعت و نقش آفرینی در توسعه این مرز و بوم است. در این جهت وقتی موضوعات شهری و حفظ سلامت و آسایش شهروندان مطرح می‌شود مسئولیت دانشگاه دو چندان می‌گردد. من مفتخرم دانشگاهی را نمایندگی می‌کنم که یکی از افتخارات آن انجام درست و دقیق پژوهش‌های کاربردی است و تمامی آن چه به عنوان هزینه‌های انجام پروژه دریافت می‌دارد صرف انجام پژوهش و توسعه دانش فنی می‌گردد. هدفمند کردن پایان نامه‌ها، توسعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، ارتباط مناسب استاد و دانشجو و دانشجو پروری از دستاوردهای مهم ارتباط با صنعت است.

پروژه منشأيابي و سهم بندي ذرات معلق هواي شهر اصفهان كه با درايت معاونت محترم برنامه ريزي و توسعه سرمايه انساني شهرداري اصفهان راهبري شد و اداره كل حفاظت محيط زيست، معاونت محترم حمل و نقل و ترافيك و معاونت محترم خدمات شهري اصفهان به همراه معاونت برنامه ريزي، نظارت بر آن را برعهده داشتند، در اسفندماه 98 به نتايج نهايي رسيد و در آبان ماه سال جاري دانشگاه نامه تقدير شهرداري را به دليل انجام درست و دقيق آن دريافت نمود. اين پروژه كه به درستي تعريف شده و تعيين مجري با دقت و طي مراحل مختلف انتخاب شد، يكي از پروژه هاي بسيار مؤثر براي تصميم گيران و برنامه ريزان در جهت كنترل و كاهش آلودگي هواي كلان شهر اصفهان است.

من معتقدم اعضای محترم شورای شهر به عنوان نمایندگان شهروندان ارجمند، محق هستند که راجع به پروژه‌های مرتبط با زندگی شهروندان، هم به لحاظ بودجه و هم به لحاظ نتایج به دقت بررسی نمایند. از سوی دیگر انتظار دارم که در شرایطی که مکاتبات نادرست مدیران در کشور کورسوی امید مردم را به خاموشی می‌برد، در این شهر ممتاز و فرهیخته مجموعه مدیران و نمایندگان مردم با همگرایی و اطلاع رسانی دقیق در جهت حفظ دستاوردهای علمی مجموعه‌های برتر دانشگاهی تلاش نمایند و این با شناختی که از اعضای محترم شورای شهر و شخص جنابعالی دارم دور از انتظار نیست.

 

سید مهدی ابطحی

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: