« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
یاداشت؛
شهرستان لنده به لحاظ جاده ارتباطی حتی یک متر راه اصلی ندارد و این برای شهرستانی به قدمت لنده بسیار نگران‌کننده است!!
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛پروژه پل تراب -دهدشت یکی از آروزهای دیرینه مردم لنده است ، زیرا در توسعه شهرستان و خروج آن از بن بست نقش اساسی دارد اما طولانی شدن این پروژه و وعده های بی سرانجام کام مردم را بیش از پیش تلخ کرد!

کلنگ احداث پروژه پل ارتباطی لنده ،دهدشت،پاتاوه با حضور حجت الاسلام بزرگواری نماینده وقت مردم شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده ،نیک اقبالی معاون عمرانی استانداری،فدایی مدیر کل مسکن و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به زمین زده شد.


،مسئولان حاضر درمراسم کلنگ زنی  این قول را به مردم شهرستان لنده داده بودند که پروژه‌ای که قرار بود ظرف ۲۳ ماه به اتمام برسد را در ۱۸ ماه به سرانجام رسانده و مردم را از این نعمت بهره‌مند سازند.

این پروژه مدتها تعطیل بود و سرانجام عملیات اجرایی خود را آغاز کرد تا جایی که بعضی از مسولان وعده افتتاح آن را تا پایان سال 99 داده بودند اما هم اکنون از روستای تراب خبر می رسد که عملیات اجرایی این پروژه اهم از جاده و پل تعطیل شده و  تنها نگهبان آن در محل حضور دارد.



یکی از اهالی روستا به خبرنگار ما گفت:پیمانکار مربوطه دلیل این کار را آسیب دیدگی شاهتتیرهای آن اعلام نمود .

امیدواریم که این راست دروغ باشد و عملیات اجرایی آن مجددا آغاز و طبق وعده مسولان تا پایان سال 99 شاهد افتتاح و بهره برداری از آن و پایان انتظار چند ساله مردم این دیار باشیم.

گفتنی است ؛شهرستان لنده به لحاظ جاده ارتباطی حتی یک متر راه اصلی ندارد و این برای شهرستانی به قدمت لنده بسیار نگران‌کننده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: