« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: با همکاری پایگاه مقاومت مصلای یاسوج و فرماندهی تیپ ۴۸ فتح استان از منطقه تنگ آبشور بازدید به عمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در بازدید از منطقه تنگ آبشور گفت: با همکاری پایگاه مقاومت مصلای یاسوج و فرماندهی تیپ ۴۸ فتح استان از منطقه تنگ آبشور بازدید به عمل آمد و مشکلات خانواده های نیازمند از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این بازدید ضمن بررسی وضعیت ۲۸ خانواده نیازمند و تحت حمایت سبد کالا شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه،مرغ و مقداری پوشاک به تمامی خانواده ها اهدا و مبالغی کمک موردی از ۳۰۰ هزار تا یک میلیون تومان جهت رفع مشکلات این خانواده ها اختصاص داده شد.


حیدری اظهار کرد: مبالغ موردی اختصاص یافته به خانواده های تحت حمایت، به حساب بانکی آنان واریز و افراد غیرتحت حمایت نیز پس از افتتاح حساب برای آنان واریز می شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در این بازدید در مجموع خانواده هایی که شرایط اشتغال را داشتند، برای دریافت وام اشتغال زایی راهنمایی شدند و جهت تعمیرات مسکن، سرویس های بهداشتی و همچنین خرید لوازم ضروری زندگی مساعدت هایی برای آنان در نظر گرفته شد که سریعاً در این خصوص اقدام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: