« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
نامه دانش آموزان دبستان سرپری دهدشت به مولفان کتاب فارسی دوم دبستان ؛
دانش آموزان پایه دوم دبستانی در کهگیلویه نامه ای قابل تامل به مولفان کتاب فارسی نوشتند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،دانش آموزان پایه دوم دبستان۱۷ شهریور سرپری در شهرستان کهگیلویه  با نگارش و ارسال نامه ای کودکانه و زیبا خطاب به شورای مولفان کتاب فارسی دوم دبستان ودر نقد استفاده از کلمه”رفتگر” در کتاب فارسی  نوشتند ؛

مولفین محترم کتاب فارسی دوم دبستان / سلام علیکم

موضوع ؛تغییر نام کلمه رفتگر

احتراما به استحضار می رساند ما دانش آموزان پایه دوم مدرسه ۱۷ شهریور روستای سرپری از توابع شهرستان می باشیم ،در ابتدا از شما بابت کتاب فارسی زیبایی که برای ما نوشتید تا زبان ملی ایران عزیزمان را یاد بگیریم از شما تشکر می کنیم .

از شما خواهش می کنیم کلمه رفتگر را از درس "دوستان ما” حذف کنید و به جای آن واژه ی مناسب و زیبا بنویسد ،چرا که این عزیزان برای نظافت و زیبایی شهرمان زحمت زیادی می کشند پس ما ایشان را با نام با نام زیبا صدا بزنیم نام های مانند : نارنجی پوش مهربان ،آقایی تمییز ،سفیران بهداشت و پاکبان.

با تشکر

مریم طاهر منش سارینا فروزان ثنا فروزان نگار آروین نژاد پدرام پیکیری ماهان تیموریان دانیال فروزان مهرزاد فروزان کوروش درافشان

آموزگار ؛ سیده فاطمه بهرامیان

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه بهرامیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
سلام ..سپاس از اینکه مطالبه دانش آموزانم را نشر دادید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: