« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مشارکت بسیج فرهنگیان، بسیج دانشجویی و آموزش و پرورش برای تدریس و جبران کاستی های آموزشی در برخی مناطقی که به فضای مجازی دسترسی ندارند گروه‌های جهادی دانشجو معلم اعزام می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سرهنگ جاماسب بهمنیار گفت : مناطقی که به شاد و یا دیگر فضاهای مجازی دسترسی نداشته و امکان حضوری بودن کلاس فراهم نیست از طریق آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق شناسایی و به گروه های جهادی برای تدریس به این مناطق معرفی می‌شوند.

پرهیزگار مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد هم گفت: دانشجویان در دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول و دوم ساماندهی و با هماهنگی مدیران مدارس اعزام می شوند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان هم گفت: حدود ۶۰ درصد دانش‌آموزان در بستر شاد و دیگر فضاهای مجازی فعالیت می‌کنند و بقیه نیز در کلاسهای حضوری و یا از طریق آموزش تلویزیونی محتوای دروس را دریافت می کنند

اردشیر یاری گفت :در تمامی مناطق روستایی و عشایری با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه مدارس ابتدایی کلاس ها به صورت حضوری است.

وی گفت: معلمان شاغل نیز می توانند در این طرح جهادی شرکت کنند.

معاون کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان هم گفت: در مناطقی که دانش آموزان هیچ گونه دسترسی به تحصیل ندارند درسنامه توزیع شده است.

سید حمدالله خواهش نیک گفت :در تدریس درشرایط کرونایی جلوه های ایثار آموزشی و معلّمان شناسایی و مستند سازی می‌شود. این برنامه تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: