« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
پیام تسلیت ؛
مادر شهید والامقام " تاج محمد طهماسبی" از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به فرزند شهیدش پیوست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مادر شهید والامقام " تاج محمد طهماسبی" از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد_شهرستان لنده  به فرزند شهیدش پیوست.


شهید والامقام " تاج محمد طهماسبی"فرزند غیضان در تاریخ 2 مردادماه 1362 در دیوان دره به شهادت رسید.

شهید طهماسبی در بخش از وصیت نامه خود نوشت:

سالهای ، سال بود كه صداى هل من ناصر ينصرنى حسينى را شنيدم و احساس مسئوليت كردم كه بايد جواب حسين زمان و نايب بر آن خمينى بت شكن را لبيك گفت ، اين لبيك باعث شد كه اينجانب راهى ميدان جنگ حق عليه باطل شوم و در شهر سنندج در گردان ضربت جندالله مشغول خدمت شوم خدايا تو شاهد باش كه من آزادانه اين راه پرافتخار تورا انتخاب كردم

مادرجان آنگاه كه روح من از جسمم آزاد گرديد آنگاه كه خونم زمين كربلا را رنگين كرد تو اى مادر براى من گريه مكن و براى من سياه مپوش چون شهادت سرآغاز زندگى هست مادر مرا حلال كنيد و از اينكه نتوانستم جبران زحمتهاى شما بكنم مرا ببخشيد مثل آن همه مادرى كه پسر از دست داده اند ‎ ‏شجاع باش ...

و تو اى پدرم: پدر عزيزم از اينكه زحمت كشيدى و فرزندى بزرگ كردى كه توانست در راه اسلام فدا شود متشكرم پدرجان مى دانم كه براى من خيلى زحمت كشيدى مرا ببخشيد كه نتوانستم زحمتهاى شما را جبران كنم خداوند به شما اجر بزرگى خواهد بخشيد .

برادران عزيزم از اينكه برادرتان را از دست داده اند ناراحت نباشيد  چون راهى كه برادرتان پيمود راه اسلام راه پيامبران خدا بود راهى بود كه خمينى عزيز فرمانده آن بود شما خدا را سپاس بگوييد و راه برادرتان را ادامه دهيد و اگر از دست من ناراحتى داريد مرا ببخشيد .

خواهران عزيزم شما هم مثل خواهرانى كه برادرشان را از دست داده اند و مى دهند ناراحت نباشيد و شجاع باشيد و نكند مرگ برادرتان براى شما غمناك و دردآور باشد در راه اسلام بكوشيد و به اسلام خدمت كنيد و اگر از دست برادر خود ناراحتى داريد مرا ببخشيد خدمت عمويم و دايى هايم خاله هايم و عمه هايم و دوستانم سلام رسانده و اگر از من ناراحتى داريد مرا ببخشيد و همچنين همسايگان اگر ازمن بدى ديده ايد مرا ببخشيد از همگى شما مى خواهم كه مرا ببخشيد

خداحافظ همگى شما باد

پایگاه خبری آوای رودکوف؛ درگذشت این مادر ارجمند  را به خانواده محترم‌ ایشان،سایر وابستگان و احاد مردم تسلیت عرض می نماید.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم؛ امید آن‌که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: