« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
یاسوج؛
مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی باران وحی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی باران وحی با حضور قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از برگزیدگان جشنواره در کمیته امداد استان برگزار شد.

علی‌اصغر قلی پور، قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: زبان قاصر از وصف کار پرستاران بوده و هست و در این روزهای سخت با دل‌وجان با مشکلات می‌جنگند و از مردم دلجویی می‌کنند و در صف مقدم با تمام وجود به مقابله با ویروس می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد 120 فعالیت در زمینه‌های مختلف دارد که یکی از مهم‌ترین این فعالیت‌ها فعالیت فرهنگی است، افزود: افزایش و تقویت مبانی فکری و فرهنگی مددجویان مهم‌ترین پیش‌نیاز برای توانمندسازی و خودکفایی اقتصادی خانواده‌ها به شمار می‌رود و  برنامه‌های فرهنگی این نهاد بر اساس آموزه‌های دینی است.

قلی پور بابیان اینکه مهم‌ترین خدمات فرهنگی در کمیته امداد، فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان است ، گفت: برگزاری اردوهای آموزشی و سیاحتی و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.

وی به جشنواره قرآنی باران وحی برای مددجویان این نهاد اشاره و بیان کرد: جای بسی خوشحالی است که باوجود مجازی بودن این جشنواره، استقبال خوبی شد و تعداد زیادی شرکت‌کننده در این جشنواره داشتیم.

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جشنواره قرآنی باران وحی باهدف تقویت انس مددجویان با قرآن کریم در پروسه زمانی شش‌ماهه برگزار شد، افزود: این جشنواره در چهار بخش معارفی، آوایی، ادبی و هنری با رویکرد قرآنی و در رده‌های سنی 12-7 سال، 16-12 سال و بالای 16 سال در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد.

قلی پور تصریح کرد: در مرحله مقدماتی 256 شرکت‌کننده آثار خود را به‌صورت فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده که از این تعداد 64 اثر انتخاب و در مرحله استانی و کشوری به رقابت پرداختند.

وی بابیان اینکه اعتبار هزینه شده در خصوص این جشنواره 25 میلیون و 800 هزار تومان بوده است، افزود: درمجموع 18 نفر شایسته تقدیر، چهار نفر مقام استانی، 12 نفر راه‌یافته به مرحله کشوری و نهایتاً چهار نفر به‌عنوان منتخب کشوری انتخاب و تجلیل شدند.

فروغ صدر کارشناس آموزش خانواده و مشاور امور بانوان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، ضمن تبریک تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: برنامه‌های فرهنگی این نهاد بر اساس آموزه‌های دینی، به‌کارگیری دانش روز، احساس مسئولیت اجتماعی و نقش‌آفرینی در چارچوب سیاست‌های فرهنگی کشور، رویکرد اساسی کمیته امداد در حوزه فرهنگ است که تمامی برنامه‌ها بر مبنای آن پایه‌ریزی شده است.

وی با اشاره جشنواره قرآنی باران وحی، افزود: این جشنواره در بخش‌ها و رشته‌های متنوع در دو مرحله مقدماتی و کشوری به‌صورت ویدئوکنفرانس به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا توسط گروه داوری کشوری انجام شد.

صدر تصریح کرد: چهار نفر از مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد –دو نفر در رشته حفظ، یک نفر تحقیق و یک نفر هم در رشته اذان برگزیده کشوری این مسابقات شدند.

وی تأکید کرد: در این مراسم به تعدادی از برگزیدگان در مقاطع و رشته‌های مختلف به نمایندگی از همه نفرات برگزیده هدایایی اهداء شد.
انتهای پیام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین