« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
واکنش خطب جمعه لنده به تجمع اخیر تعدادی از مردم روستاهای منطقه عالی طیب :
امام جمعه لنده گفت: مسولان و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای باید این مطالبه مهم مردم را مورد توجه قرار دهد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛خطیب جمعه این هفته شهرستان لنده در بخشی از سخنان خود با اشاره به تجمع مسالمت امیز جمعی از مردم روستاهای چلی ؛برمل ؛ لارب ؛ دلیک ؛ راستکو و علمداری در جلو فرمانداری این شهرستان گفت:تجمع اعتراض امیز مردم روستاهای بخش مرکزی در جلوی فرمانداری باید به گونه ای می شد که تا قبل از این تجمع مطالبه آنان حل می شد که کار مردم به تجمع و اعتراض کشیده نشود.
 
حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده اظهار داشت:مسولان باید به  مطالبات مردم قبل از هر گونه تجمع یا واکنش مردمی توجه می نمودن و با برنامه ریزی صحیح اصولی و منطقی نسبت به رفع مشکلا انها اقدام تا شاهد چنین تجمعات مردمی نباشیم.

 وی افزود: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای باید این مطالبه مهم مردم را مورد توجه قرار دهند تا از پیدایش چنین حرکاتی جلوگیری شود.

امام جمعه لنده در بخش دیگری از سخنان خود گفت:مسله تیراندازی در مراسمات و یا ساعات اولیه صبح در این شهر در حالی صورت می‌گیرد که عصر، عصر ارتباطات است و نباید با چنین حرکاتی باعث ایجاد رعب ووحشت بین مردم شود و این حرکات کاملا از منظر قانون نیز جرم است.
 
وی افزود:باید صاحبان عزا از تکرار چنین حرکاتی پرهیز نمایند  و ضمن تشکر از نیروی انتظامی شهرستان انتظار داریم که همانند گذشته برخورد قاطعی داشته باشند تا امنیت روحی و روانی جامعه نیز تامین شود.




منبع:خبر لنده



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: