« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مسابقه کتابخوانی مجازی مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان مرد میدان خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:فخرالدین رضایی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی مجازی مرد میدان با موضوع وصیت نامه این شهید عزیز برگزار می شود.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی مرد میدان  می توانند تا ۱۵ دی ماه با ورود به صفحه این مسابقه در بستر اینترتت، ثبت نام نموده و به سوالات پاسخ دهند.

مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که مسابقه مرد میدان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار می شود افزود: سازمان های بسیج هنرمندان، بسیج عمران و معماری، بسیج ورزشکاران، بسیج مهندسین صنعت، بسیج کشاورزی، بسیج دانش آموزی، مرکز فرهنگی خانواده،  فرهنگی هنری، بسیج حقوق دانان و  بسیج پیشکسوتان و ستاد اقشار بسیج سپاه در این مسابقه همکاری دارند.

رضایی با بیان این که مهلت شرکت در مسابقه تا ۱۵ دی می باشد، افزود: به هشتاد نفر از برگزیدگان این مسابقه هدیه تعلق می گیرد.

آدرس اینترنتی دریافت فایل جزوه مسابقه
https://b2n.ir/419044

آدرس اینترنتی شرکت در مسابقه
https://survey.porsline.ir/s/ThPPvjN


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین