« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
کهگیلویه و بویراحمد؛
پایگاه خبری آوای رودکوف بر همین اساس تصمیم گرفته تا نیم نگاهی به خدمات جهادی این گروهها داشته تا هم فعالیتهای آنها تشریح و هم دین خود را تا حدودی به خدمات ارزشمند انها در این جهاد فی سبیل الله ادا نماید....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛این روزها و در بحث کرونا افراد مختلفی از همه گروه‌ها به میدان آمدند تا هر کدام به سهم خود نقشی در کنترل اوضاع ایفا کنند یکی از گروه‌هایی که نقش بسیار پررنگ و کلیدی داشت، گروههای جهادی بودند.

آنها با استفاده از ظرفیت خیران و نهادهای مختلف هم در حوزه خدماتی و هم در حوزه معیشتی و بهداشتی فعالیتهای چشمگیری داشتند و یقینا روحیه امید و نشاط را در دل مردم ؛ محرومین و نیازمندان ایجاد کردند.

اینجاست که احاد مردم شایسته است تا از کسانی‌که از آسایش خودشان گذشتند تا دیگران در آشایش باشند و میزان آسیب‌ها کاهش یابد تشکر نموده و قدردان این نعمت باشند .

پایگاه خبری آوای رودکوف بر همین اساس تصمیم گرفته تا نیم نگاهی به خدمات جهادی این گروهها داشته تا هم فعالیتهای آنها تشریح و هم دین خود را به خدمات ارزشمند انها در این جهاد فی سبیل الله ادا نماید.

در همین راستا نیم نگاهی داریم به فعالیت های کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده در ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دلها که در ادامه با  هم مرور خواهیم کرد:

مبلغ ۸۰میلیون ریال باحمایت بنیادعلوی به ایتام  شهرستان لنده پرداخت گردیده است.

شعارنویسی ۳۰۰ماشین درایام فاطمیه اول باهمکاری حوزه بسیج ولی عصر

مسابقه مجازی نقاشی و اهداءهدایایی به بهترین نقاشی ها

پخت ۳۰۰۰هزار نان باهمکاری بسیج دانش آموزی شهید فهمیده برای نیازمندان شهرستان لنده
توزیع بسته های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند

توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان

تهیه کلیپ سردار بی دست(سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) باهمکاری بنیاد علوی شهرستان لنده

برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت یکمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی درشهرک بهاران، شهرک فجر و خیابان سادات

گفتنی است این تشکل فرهنگی نیز اقدام به تولید و توزیع هزاران عدد ماسک نموده که در ادامه اخبار مربوطه نیز باز نشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین