« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
معاون منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
متاسفانه هنوز برخی از مدیران شهرستانی و روسای شعب بانک‌ها کرونا را جدی نگرفته اند و ما باید این موضوع را به مدیران‌گوش‌زد کنیم.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد، اظهار داشت : متاسفانه هنوز برخی از مدیران شهرستانی و روسای شعب بانک‌ها کرونا را جدی نگرفته اند و ما باید این موضوع را به مدیران‌گوش‌زد کنیم.

آذر صفایی افزود: متاسفانه برخی از باغ‌های آبشار در اواخر شب و در تاریکی، در حالی که در‌های آن‌ها بسته است مملو از جمعیت است که مسول این شلوغی در باغ‌ها میراث فرهنگی است و باید ظرف یک هفته  این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه هر اداره باید یک رابط بهداشتی داشته‌باشد و مسائل و مشکلات خود را با مرکز بهداشت استان در میان بگذارد گفت: برخی دهیاران اصلاً پای کار نیستند و خود آن‌ها هم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و انتظار داریم  این موضوع  به صورت جدی پیگیری شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: