« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
یاسوج؛
جلسه هماهنگی و هم افزایی پیرامون برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛عصر امروز جلسه هماهنگی و هم افزایی پیرامون برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران و مسئولان استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جمالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، ارسلان جو،مسئول ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح استان،  مقدم، شهردار یاسوج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل حمل و نقل، مدیرکل کمیته امداد استان، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، مدیر اوقاف و امور خیریه، اکبری تبار، عضو شورای شهر و رئیس هییت اندیشه ورز بسیج رسانه، رضایی مسئول بسیج رسانه استان و مدیرانی از دستگاه های صنعت و معدن،دانشگاه علوم پزشکی، سازمان تبلیغات اسلامی، جمعیت هلال احمر، مدیر کل روابط عمومی استانداری ،بهزیستی، صدا و سیما، دادگستری و نیروی انتظامی و کانون بسیج رسانه شهر یاسوج برگزار شد پیرامون نحوه برگزاری و محتوا و اجرای این جشنواره بحث و بررسی شد.

در این جلسه سرهنگ ارسلان جو، مسئول ستاد اقشار بسیج استان با اشاره به اهمیت رسانه در زندگی امروز گفت: توجه به امیدآفرینی در تولیدات رسانه ای، فراهم آوردن فضای رقابتی سالم بین رسانه های استان، افزایش نقش رسانه های استان در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش توجه رسانه ها به معضلات و مشکلات بومی و خاص استان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره رسانه ای ابوذر در استان است که پنجمین دوره آن نیز امسال به همت بسیج رسانه و مشارکت دستگاه های مختلف استان برگزار می شود.

وی با تقدیر از همکاری های دکتر پوران فرد و دکتر یزدان پناه در دانشگاه علوم پزشکی و هم چنین ادارات چون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف شهرستان بویراحمد ، هلال احمر استان و معاونت فرهنگی سپاه فتح که در برگزاری جشنواره های قبل با بسیج رسانه استان همکاری کردند افزود: ان شالله به جهت اهمیت حوزه رسانه و لزوم توجه به این حوزه، پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان با مشارکت و همکاری بسیاری از سازمان ها و دستگاه های استان برگزار خواهد شد.

جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات اصحاب رسانه استان در برهه های مختلف، برگزاری جشنواره و تقدیر از تولیدات برتر و امید آفرین را با اهمیت خواند.  

رضایی مسئول بسیج رسانه استان نیز در این جلسه گفت: یکی از مهم ترین اهداف این جشنواره ارزیابی و ارتقای سطح کارکرد و نقش مهم رسانه در بازتاب اخبار و واقعیت های های موجود در جامعه است.

رضایی افزود: محورها و بخش های این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی استانداری، شهرداری و دیگر دستگاه های استان بررسی و انتخاب می شوند.

در ادامه این جلسه شهردار یاسوج و اکبری تبار رئیس هییت اندیشه ورز بسیج رسانه استان و دیگر اعضای  جلسه به بیان نظرات خود پیرامون برگزاری هر چه بهتر جشنواره پرداختند.

در پایان مصوب شد ادارات مختلف نظرات خود را در خصوص محورهای مدنظر خود به دبیرخانه  جشنواره در بسیج رسانه اعلام نموده تا پس از جمع بندی در پوستر جشنواره استفاده شوند.

پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۰ دی ماه آغاز می شود و تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین